به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۳۵۱۹۵۶

غایبان بزرگ استقلال مقابل سپاهان

غایبان بزرگ استقلال مقابل سپاهان
گروه ورزشی: استقلال برای شروع لیگ برتر چهار بازیکن مطرح خود را به همراه ندارد و بدون آنها باید به مصاف سپاهان برود که در این میان، قطعا مهمترین غایب آبی ها بازیکن جوانی است که فصل گذشته از فولاد به این تیم پیوست.

صالح حردانی مدافع – هافبک استقلال در نقل و انتقالات زمستان گذشته به جمع شاگردان مجیدی اضافه شد و نمایش خوب و قابل قبولی را نیز از خود به نمایش گذاشت. او در دیدار تدارکاتی برابر هوادار مصدوم شد و نمی تواند در بازی امروز برای تیمش به میدان برود.

ساپینتو باید از میان رضا میرزایی و کوین یامگا، یک نفر را برای این بخش از زمین انتخاب کند تا برابر سمت چپ قدرتمند حریف قرار بگیرد و همین مسئله نیز باعث نگرانی هواداران استقلال شده است.دیگر غایب آبی ها نیز حسین مرادمند است. او که اسفند سال قبل برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان شد، در پایان مرداد ماه می تواند کارت پایان خدمت خود را دریافت کند و بدین ترتیب او تا اول شهریور قادر به بازی برای استقلال نیست.

کاوه رضایی و محمد محبی دو خرید دیر هنگام آبی ها نیز در بازی امروز غایب هستند. تفاوت بزرگ میان این دو نفر در این است که محبی تمرینات پیش فصل را در پرتغال سپری کرده و حتی در بازی های دوستانه سانتاکلارا نیز به میدان رفت ولی به دلیل نرسیدن ITC قادر به همراهی تیمش نیست اما رضایی همچنان از نظر بدنی نیاز به تمرینات بیشتری دارد و به نظر می رسد از هفته دوم و دیدار با ملوان در دسترس ساپینتو قرار بگیرد.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها