به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۳۵۳۶۴۴

پارتیشن شیشه ای | انواع پارتیشن شیشه ای را از شهرپارتیشن بخواهید

گروه کسب و کار:
پارتیشن شیشه ای | انواع پارتیشن شیشه ای را از شهرپارتیشن بخواهید
در سراسر کشور مجموعه‌های گوناگونی در زمینه تولید و اجرای پارتیشن شیشه ای فعال هستند. شهرپارتیشن شرکتی در کلان شهر اصفهان است که با تمرکز بر ساخت پارتیشن شیشه ای، خدمات ارزنده ای را به هموطنان خود ارائه می‌کند. در این مجموعه انواع مختلف پارتیشن شیشه ای با بهترین کیفیت تولید و در سریع ترین زمان ممکن نصب می‌شود. لذا کلیه مشتریان از جای جای ایران عزیزمان می‌توانند با آسودگی خاطر محصول مورد نیاز خود را در سایت شهرپارتیشن سفارش گذاری نمایند.
متخصصان حاضر در این مجموعه اغلب افراد خلاقی هستند که قادر به ارائه ایده‌های نابی برای پروژه‌های شرکت می‌باشند. تکنسین‌ها و نصابان همکار با این مجموعه افراد متبهری هستند که سابقه طولانی فعالیت در این زمینه را دارند و می‌توانند در کمترین زمان ممکن بهترین کار را اجرا کنند.
علاوه بر برخورداری از گروه متخصص و کاردان، متریال مورد استفاده در این مجموعه از با کیفیت ترین مواد در دسترس انتخاب می‌شود. لذا متقاضیان می‌توانند برترین سطح کیفی پارتیشن شیشه ای را از شهرپارتیشن انتظار داشته باشند. تنوع محصولات موجود در این شرکت در حدی است که کلیه مشتریان می‌توانند محصول مورد نظر خود را به راحتی در این مجموعه پیدا کنند.
شهرپارتیشن برای اطمینان دادن به مراجعین خود، نمونه‌هایی از کارهای اجرا شده در گذشته را در معرض دید مشتریان قرار داده است تا متقاضیان بتوانند با بررسی این کارها، پاسخی برای دغدغه‌های خود بیابند.



پارتیشن شیشه ای
محدودیت فضا معضلی است که بسیاری از کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار داده است. لذا کارفرمایان با استفاده از متریال‌های گوناگون سعی در تفکیک محیط برای استفاده بهینه از آن را دارند. یکی از پرطرفدارترین المان‌هایی که برای این کار استفاده می‌شود، پارتیشن‌های شیشه ای هستند.
استفاده از این پارامتر می‌تواند مشکلات ناشی از تامین نور را به راحتی حل کند. چرا که شیشه مانعی برای عبور نور نیست و در زمان طراحی نیازی به در نظر گرفتن مکان قرار گیری پنجره‌ها نیست. زیرا نور به راحتی و به طور یکنواخت در تمام فضا پخش خواهد شد.
در برخی از ادارات و شرکت‌ها، لازم است افراد و کارکنان در معرض دید قرار داشته باشند و در عین حال باید به طریقی از ایجاد همهمه و آلودگی صوتی جلوگیری شود. قطعا پارتیشن شیشه ای یکی از بهترین گزینه‌ها برای نصب در این محیط است. چرا که قطعات پارتیشن می‌توانند مانع از عبور صداهای کمتر از 47 دسی بل شوند.
پارتیشن‌های شیشه ای برای تکمیل دکوراسیون داخلی با سبک مینیمال همخوانی فوق العاده ای دارند و می‌توانند محیطی جذاب و گیرا را برای افراد فراهم آورند. این مولفه امروزی انعطاف بسیار خوبی برای چیدمان اولیه و در مواقع لزوم اصلاح ثانویه دارد.



انواع پارتیشن شیشه ای چیست؟
با توجه به اینکه پارتیشن‌های شیشه ای در جوامع امروزی محبوبیت زیادی دارند، روزانه شاهد ورود محصولات جدید به بازار هستیم. محصولاتی که نواقص کارهای گذشته را بر طرف نموده و کارایی بیشتری دارند. لذا کارفرمایان دست بازی در انتخاب پارتیشن برای زیر مجموعه خود دارند و می‌توانند فراخور نیاز خود بهترین محصول را سفارش دهی کنند.
به طور کلی پارتیشن‌های شیشه ای یا فریم دار هستند و یا بدون فریم که به آنها فریم لس نیز گفته می‌شود. انواع فریم دار از استحکام و مقاومت مطلوب تری برخوردار هستند اما در زمینه عبور دادن نور ضعیف تر از انواع فریم لس هستند. جلوه بصری پارتیشن‌های فریم لس نیز بسیار بیشتر از انواع فریم دار است و می‌توان گفت برای ایجاد دکوراسیون مدرن فریم لس‌ها مناسب تر هستند.

شیشه‌های مورد استفاده در ساخت و طراحی پارتیشن شیشه ای می‌توانند از نوع دوجداره و یا تک جداره باشند. همچنین می‌توان از شیشه‌های رنگی و یا سندبلاست برای پروژه‌ها استفاده نمود. شیشه‌های مات نیز گزینه دیگری هستند که در صورت تمایل کارفرمایان قابل اجرا می‌باشد. چنانچه نیاز به رعایت حریم خصوصی در فضا باشد؛ باید از سند بلاست کردن شیشه و یا شیشه‌های مات در طراحی و اجرای پارتیشن استفاده شود. درج لگوی شرکت بر روی شیشه‌ها، می‌توانند سبب در ذهن ماندن بیشتر نام و نشان مجموعه در ذهن مشتریان و مراجعین گردد.
پارتیشن‌های شیشه ای می‌توانند لولایی و یا ریلی در نظر گرفته شوند. انواع ریلی را می‌توان به راحتی جا به جا نموده و حرکت داد. پارتیشن‌های لولایی نیز به سادگی باز و بسته می‌شوند. در نهایت انتخاب از میان محصولات موجود وابسته به شرایط انحصاری است که پارتیشن برای آن تهیه می‌شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به انواع پارتیشن شیشه ای  فریم لس و سایر انواع آن موجود در کشور می‌توانید با شهر پارتیشن همراه باشید و از خدمات آن در این زمینه بهره ببرید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها