به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۳۵۳۷۵۷
شهرام مکری:

این سینما باید اجازه نفس کشیدن داشته باشد

این سینما باید اجازه نفس کشیدن داشته باشد
گروه فرهنگی: شهرام مکری می گوید : فعالیت مجدد گروه سینمای «هنر و تجربه» باعث خوشحالی است، زیرا سینمای هنری و تجربی باید اجازه نفس کشیدن در ویترین اکران در سینمای ایران داشته باشد.کارگردان فیلم «جنایت بی دقت» با اشاره به فعالیت مجدد گروه سینمای «هنر و تجربه» به ایسنا گفت: خوشحالم فعالیت‌های این گروه دوباره از سر گرفته شد، نگران این بودم که بعد از تغییراتی که در مدیریت بوجود آمد، فعالیت‌های این گروه متوقف شود. به هر حال معتقدم با هر تیم و با هر روشی این نوع سینما باید اجازه نفس کشیدن در ویترین اکران در سینمای ایران را داشته باشد. امیدوارم مُدل فیلمسازی کسانی که می‌خواهند متفاوت کار کنند و مسیر تازه‌ای برای سینمای ایران طراحی کنند با کاری که در گروه هنر و تجربه برای آنها اتفاق می‌افتد، ادامه داده شود.
 
وی با اشاره به آغاز فعالیت‌های گروه هنر و تجربه با نمایش فیلم «تارا» ساخته کاوه قهرمان گفت: خوشحالم که بعد از وقفه‌ای که در کار گروه هنر و تجربه اتفاق افتاد، دوباره این گروه با این فیلمساز و این فیلم راه می‌افتد. کاوه قهرمان می‌تواند از آن نسل فیلمسازانی باشد که در سینمای بلند و حرفه‌ای ایران منتظرش هستیم و حتما گام‌های بعدی را طوری برمی‌دارد که انتظار داریم.

شهرام مکری در پایان گفت: کاوه قهرمان را از دوران دانشگاه و کارگردانی فیلم کوتاهش می‌شناسم و همیشه فیلم‌های او برای من کنجکاوی برانگیز و جذاب بود و امیدوارم مخاطبان هنر و تجربه نیز با دیدن فیلم «تارا» در گروه هنر و تجربه بتوانند ارتباط سابق خود را دوباره با گروه «هنرو تجربه» برقرار کنند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: شهرام مکری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها