به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۳۵۳۸۰۳

هزینه کاشت ابرو در سال 1401

گزوه کسب و کار: همیشه وقتی حرف از عمل‌های زیبایی میشه، همه اولین چیزی که میاد تو ذهنشون، میزان هزینه‌ای هست که باید بپردازن! احتمالا به خاطر اینه که همه می‌دونیم بیمه هیچ هزینه‌ای رو بابت عمل‌های زیبایی پرداخت نمی‌کنه. کاشت مو در ناحیه ابرو یکی از عمل‌های زیبایی به حساب میاد که جدیدا از محبوبیت زیادی برخوردار شده.
هزینه کاشت ابرو در سال 1401
هزینه  کاشت ابرو در سال 1401 تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین شده که آگاهی از اون‌ها بهتون کمک می‌کنه که بدونین دقیقا بابت چه مسائلی باید پول پرداخت می‌کنین.
قطعا یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده هزینه کاشت، انتخاب کلینیکی هست که قراره از خدماتش بهره لازم رو ببرین؛ فراموش نکنین که کلینیک vip می‌تونه برای شما یه انتخاب حرفه‌ای باشه. در ادامه همراه ما باشین تا بقیه عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه‌ها رو با هم بررسی کنیم.



بررسی عمل کاشت ابرو
فرآیند کاشت مو در ناحیه ابروها درست مثل فرآیندی هست که واسه کاشت مو طی میشه. از این عمل درمانی برای جایگزینی دائمی موهای ریخته شده ابرو استفاده میشه که فرد بتونه ابروهای کم پشت خودش رو جبران کنه و بیش از پیش زیباتر دیده بشه.
علاوه بر افزایش تراکم موهای ابرو، شما می‌تونین با استفاده از این روش‌های جدید، حالت و مدل ابروهای خودتون رو هم بهبود ببخشین. کاشت ابرو در سال 1401 بسیار پرطرفدار شد، چون علاوه بر اینکه به ابروها حالتی طبیعی میده، به صورت دائمی کاشته می‌شن و نیازی به تکرار نداره.
موهایی که برای کاشت در ناحیه ابرو مورد نیاز هست، معمولا از نواحی پشت سر و پایین گردن استخراج می‌شن. این موها از نظر نرمی، چرخه رشد و ضخامت به موهای خود ابرو بیشتر شبیه هستن و نتایج کاملا طبیعی رو ایجاد می‌کنن.

ریزش ابروها از چه عواملی ناشی میشه؟
اینکه موهای ابرو شروع به ریزش میکنن حتما دلیلی داره پس خیلی مهمه که شما بتونین دلیل اصلی ریزش ابروهاتون رو کشف کنین. زمانی که علت ریزش ابروها پیدا نشه، موهایی که در ادامه کاشته می‌شن هم ممکنه  تحت تاثیر همون عوامل شروع به ریزش بکنن، چون موهای جدید هم درست مثل موهای قدیمی شرایط یکسانی رو تجربه می‌کنن.
شما می‌تونین با مراجعه به متخصصین حرفه‌ای کلینیک vip اصلی‌ترین دلیل ریزش ابروهای خودتون رو کشف کنین. در ادامه به طور کلی شایع‌ترین عواملی که باعث ریزش ابرو می‌شن رو بررسی می‌کنیم.

•   بیماری‌های پوستی مثل سبورئیک و پسوریازیس که باعث ریزش موها هم می‌شن.
•   مبتلا شدن به عفونت‌های قارچی و شپش که روی فولیکول‌های مو تاثیر می‌ذارن.
•    تغییرات هورمونی، فقر آهن، مشکلات تیروئید و بیماری‌های عفونی که همگی در دسته بیماری‌های داخلی قرار می‌گیرن.
•    داشتن رژیم غذایی که در آن اسیدهای چرب و پروتئین‌های مفید برای رشد مو وجود نداره.
•    بعضی از داروهای روان‌پزشکی، ضدالتهاب، کاهش وزن و تشنج می‌تونن روی ریزش ابروها تاثیرگذار باشن.
•    بیماری روانی تریکوتیلومانیا که فرد در صورت مبتلا بودن ابروهای خودش رو میکنه.
•    عواملی مثل مواد شیمیایی، سوانح سوختگی و تصادفات که باعث می‌شه ابروها آسیب ببینن.
•    فرد در سال‌های طولانی ابروهای خودش رو بیش از اندازه برداره.
•    بالا رفتن سن افراد هم می‌تونه یکی دیگه از عوامل نیاز به کاشت ابرو باشه.
•    ممکنه فردی به بعضی از مواد آرایشی حساسیت نشون بده.
•    بیماری‌های خودایمنی هم وجود دارن که می‌تونن باعث طاسی ناحیه‌ای بشن.
در نظر داشته باشین که هر کدوم از این عوامل ریزش ابرو، راهکار درمانی متناسب با خودشون رو دارن. حتی اگه بخواین کاشت رو هم انجام بدین، با توجه به علت ریزش، پزشک متخصص روش کاشت متناسب با خودتون رو پیشنهاد میده.
 


آشنایی با روش‌های کاشت مو در ناحیه ابرو
با توجه به استقبال بالای مردم نسبت به کاشت ابرو در سال 1401، روش‌های بسیار متنوعی در کلینیک‌های تخصصی پوست و مو اجرا شد. یکی از کلینیک‌هایی که جدیدترین روش‌های کاشت را در دستور کار خودش قرار داد، کلینیک vip بود.
کاشت مو در نواحی ابرو در یک روز انجام می‌شه و حدودا نزدیک به 4 تا 7 ساعت زمان لازم داره، اما همه این موارد بستگی به روش کاشت ابرو شما داره. روش‌ها دارای مراحل مختلفی هستن. در ادامه با مهم‌ترین روش‌های کاشت مو در ناحیه ابرو آشنا می‌شیم.
 
       کاشت ابرو با استفاده از روش FUT
این روش کاشت با نام جراحی نواری هم شناخته می‌شه که به عنوان یکی از بهترین و کاربردی‌ترین روش‌های کاشت مو در ناحیه ابرو شناخته می‌شه. در این تکنیک، یک نوار از موهای سالم پشت سر فرد برداشته می‌شه، بعد فولیکول‌ها با استفاده از ابزارهای خاصی برداشته میشن و بعد از اینکه به خوبی تقویت شدن، در محل مورد نظر که همون ابروهاست کاشته میشن.
پزشک متخصص ناحیه برداشت گرافت‌ها رو بخیه میزنه، به خاطر همین ممکنه که در پشت سر یه اسکار ظریف باقی بمونه که به راحتی توسط بقیه موها پنهان میشه. هزینه کاشت ابرو با استفاده از روش FUT، بسیار مقرون‌به‌صرفه است. متخصصان بیشتر این روش رو به کسایی توصیه می‌کنن که برای کاشت مو در ناحیه ابروهاشون به گرافت‌های زیادی احتیاج دارن.

       کاشت ابرو با استفاده از روش SUT
در این روش احتمال آسیب‌ دیدن فولیکول‌ها بسیار کاهش پیدا می‌کنه، چون تمام مراحل برداشت و کاشت با استفاده از ابزارهای خاصی صورت می‌گیره. این روش کاشت به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های کاشت ابرو در سال 1401 معرفی شده.
احساس درد و خونریزی در این روش بسیار جزئی و ناچیزه، چون فولیکول‌ها با استفاده از هولدرهای دستی برداشته و کاشته می‌شن. قطعا هزینه‌ای که برای انجام این تکنیک باید بپردازین بیشتر از هزینه روش‌های قدیمی محاسبه میشه؛ چون هم از ابزارهای تخصصی استفاده شده و هم اینکه جراح بابت تخصص و تجربه‌ای که برای استفاده از اون ابزارها داره، مبلغ بیشتری رو دریافت می‌کنه.

       کاشت ابرو با استفاده از روش MFIT
روش Micro FIT که ما اون رو به صورت مختصر با نام MFIT می‌شناسیم، به عنوان جدیدترین روش کاشت ابرو در سال 1401 شناخته شده. دقت برداشت و کاشت فولیکول‌ها در این روش به شدت بالاست، همین مسئله باعث شده که روش MFIT، یه سر و گردن از بقیه روش‌های کاشت مو در ناحیه ابرو بالاتر باشه.
پزشک‌ جراح در این روش از ابزارهای بسیار حرفه‌ای که دقت خیلی زیادی دارن، استفاده می‌کنه تا هم فولیکول‌ها کمترین آسیب ممکن رو ببینن و هم پوست سر و ابرو. در این روش مقدار زیادی از گرافت‌هایی که برداشت می‌شن، قابل کاشت هستن.
همونطور که قبل‌تر هم اشاره کردیم، استفاده از این دستگاه‌های حرفه‌ای روی تعیین هزینه کاشت ابرو تاثیر میذاره، پس طبیعی هست که این روش هم نسبت به روش‌های قبلی هزینه بیشتری رو شامل بشه.
در نظر داشته باشین که تمامی این روش‌ها در کلینیک vip زیر نظر بهترین متخصصان پوست و مو و زیبایی و با استفاده از به‌روزترین دستگاه‌های حرفه‌ای دنیا انجام می‌شه، پس با خیال راحت می‌تونین به این کلینیک تخصصی مراجعه کنین و کاشت فوق‌العاده رو تجربه کنین.



بررسی مهم‌ترین معیارهای هزینه کاشت ابرو
بعد از اینکه تصمیم خودتون رو برای کاشت گرفتین، اولین مسئله‌ای که ممکنه ذهن شما رو درگیر بکنه، هزینه کاشت ابرو در سال 1401 است. اینکه این سوال به ذهن شما برسه خیلی منطقیه، چون معمولا افراد بعد از شناسایی مشکلاتشون با توجه به هزینه‌ها و درآمدی که دارن تصمیم می‌گیرن که مناسب‌ترین راه حل رو برای برطرف شدن مشکلشون در نظر بگیرن.
به طور کلی هزینه کاشت مو در ناحیه ابروها بر اساس مصوبه‌ای که وزارت بهداشت با توجه به تعداد گرافت‌ها تعیین می‌کنه، در نظر گرفته می‌شه. این موضوع باعث می‌شه که هر کلینیک زیبایی، قیمت و هزینه‌های مخصوص به خودش رو داشته باشه.
معمولا بعد از انتخاب روش کاشت، کلینیک با توجه به تعداد گرافت‌های مورد نیاز، میزان مهارت و تجربه پزشک متخصص و میزان هنری که در تنظیم، طراحی و خواب ابروها داره، هزینه رو تعیین می‌کنه.
علاوه بر موارد گفته شده، از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین‌کننده هزینه کاشت ابرو می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم.

•    شماره تماس: 44158011-021
•    مشاوره مجازی و رایگان: 09120998715
•    آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم

 
·       تکنیک کاشت مو در ناحیه ابروها
اگه بخوایم یک عامل اساسی و مهم رو برای تعیین هزینه‌های کاشت مو در نظر بگیریم، روش کاشتی که به توصیه پزشک انتخاب می‌کنیم، می‌تونه به عنوان منطقی‌ترین عامل تاثیرگذار شناخته بشه. در حال حاضر روش‌های زیادی مثل روش‌های SUT، FUT، SFUE و FUE برای کاشت مو در ناحیه ابروها مورد استفاده قرار می‌گیره.
روش FUT هم نسبتا قدیمی هست و هم اینکه به نسبت روش‌های دیگه تهاجمی‌تره، به خاطر همین معمولا کمترین هزینه رو به خودش اختصاص میده، اما روش‌های جدیدتر مثل روش‌های FUE و SFUE به دلیل استفاده از ابزارهای پیشرفته که از تهاجم کمتری هم برخوردار هستن، قیمت بالاتری رو به خودشون اختصاص میدن.

·       میزان تراکم مورد انتظار و تعداد گرافت‌ها
اینکه ابروها چقدر نیاز به ترمیم و اصلاح دارن می‌تونه یکی دیگه از عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه کاشت ابرو باشه. به صورت میانگین تعداد گرافت‌هایی که برای کاشت مو در ناحیه ابروها استخراج می‌شه، چیزی حدود 400 گرافت در نظر گرفته شده؛ البته این رقم می‌تونه در افراد مختلف متفاوت باشه.
 
·       مدل و طرح ابروها
مدل‌های مورد انتظار مراجعه‌کنندگان تعداد گرافت‌هایی که باید برداشته بشن رو تعیین می‌کنن. معمولا ابروهای پر، پهن و کشیده به مقدار بیشتری گرافت نیاز دارن. همین مسئله باعث میشه که زمان عمل و فرآیند برداشت گرافت‌ها طولانی‌تر باشه.
شاید جالب باشه که بدونین اگر تعداد گرافت‌هایی که برداشته میشن، در دنباله یا تاج ابروها کاشته بشن، هزینه بیشتری رو در برمی‌گیرن، چون این مناطق از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستن.

·       مبلغ دریافتی تیم پزشکی
قطعا تجربه و مهارت پزشک روی تعیین هزینه کاشت ابرو در سال 1401 تاثیر به‌سزایی میذاره. هرچقدر پزشک ماهرتر و حرفه‌ای‌تر باشه، دستمزد بیشتری رو دریافت می‌کنه.
 
 ·       کلینیک درمانی
کلینیک‌ها با توجه به تجربه، مهارت تیم پزشکی و ابزارهایی که برای عمل‌های کاشت مورد استفاده قرار می‌گیرن، هزینه‌ها رو تعیین می‌کنن. کلینیک‌های پیشرفته‌تر معمولا هزینه‌های بیشتری دریافت می‌کنن.
توجه داشته باشین که کلینیک VIP، با استفاده از جدیدترین و به‌روزترین دستگاه‌ها منصفانه‌ترین و مناسب‌ترین قیمت کاشت را برای شما در نظر می‌گیره.

یک کلینیک زیبایی خوب، چه ویژگی‌هایی داره؟
کاشت ابرو از اهمیت بالایی برخورداره و هرگونه سهل‌انگاری می‌تونه عوارض جبران‌ناپذیری رو به همراه داشته باشه، به خاطر همین خیلی مهمه که به یک کلینیک معتبر مراجعه کنین. علاوه بر رعایت بهداشت محیطی یه کلینیک خوب بهتره که ویژگی‌های زیر رو داشته باشه:
•    کلینیک باید دارای محیطی کاملا تمیز و پاکیزه باشه.
•    به پیشرفته‌ترین ابزارهای روز دنیا مجهز باشه.
•    دارای کادر درمانی حرفه‌ای و ماهر باشه که عمل‌های زیبایی رو با کمترین درصد خطا انجام بدن.
•    توانایی اجرای جدیدترین روش‌های کاشت ابرو رو داشته باشن.

در نهایت اگر به دنبال کسب نتیجه ای دلخواه از کاشت ابرو هستین، بد نیست ویژگی‌های ذکر شده رو در نظر بگیرین و با انتخابی معقولانه ابروهایی که همیشه آرزوی اون رو داشتین با هزینه‌ای به‌صرفه داشته باشین.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها