به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۳۵۴۵۴۱

ژل لوبریکانت [مشخصات ژل لوبریکانت خوب با مایسامدیکال]

گروه سلامت: یک رابطه جنسی زمانی می‌تواند بر بالا بردن کیفیت زندگی افراد اثرگذار باشد که زن و مرد به یک اندازه از آن لذت ببرند. گاهی به دلایل مختلف، تعادل هورمونی در بانوان بر هم می‌خورد.
ژل لوبریکانت [مشخصات ژل لوبریکانت خوب با مایسامدیکال]
یائسگی، بارداری، شیردهی، مصرف برخی داروها و درمان سرطان پستان از جمله موقعیت‌هایی هستند که زنان دچار تغییرات هورمونی می‌گردند. یکی از رایج ترین عوارض ناشی از اختلالات هورمونی، خشکی واژن در هنگام مقاربت است. بنابراین لازم است از یک روان کننده در این گونه مواقع استفاده نمود تا درد حاصل از رابطه جنسی به حداقل رسیده و لذت بیشتری به طرفین القا گردد. یک ژل لوبریکانت خوب می‌تواند این وظیفه مهم را به عهده بگیرد.
ژل لوبریکانت ترکیبی از مواد مختلف است که باعث روان کنندگی و نرم کنندگی در ناحیه واژن بانوان می‌شود. علاوه بر این چنانچه این ژل بر روی آلت آقایان اعمال گردد، اصطکاک سطوح کمتر شده و رابطه جنسی برای بانوان راحت تر و لذتبخش تر خواهد بود. یک ژل لوبریکانت خوب می‌تواند بر پایه آب یا سیلیکون ساخته شده باشد. استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه آب عملا بدون عارضه محسوب می‌شود. همچنین خاصیت آنتی باکتریالی ژل لوبریکانت، باعث ضدعفونی شدن ناحیه و پیشگیری از بروز عفونت خواهد شد. سایت کالا اندیش مایسا در جهت افزایش اطلاعات مردم درباره ژل لوبریکانت و خواص آن و همچنین مشخصات ژل لوبریکانت خوب، مطالب مرتبط را در سایت خود قرار داده است و همچنین ژل‌های لوبریکانت با کیفیتی را به فروش می‌رساند. می‌توانید جهت خرید ژل لوبریکانت خوب به کالا اندیش مایسا مراجعه کنید.



ژل لوبریکانت چیست؟
ژل لوبریکانت نوعی روان کننده و نرم کننده برای تسهیل برقراری رابطه جنسی بین زوجین است. در واقع، مصرف ژل لوبریکانت در ناحیه تناسلی آقایان و بانوان می‌تواند خاصیت روان کنندگی قابل توجهی ایجاد کرده و درد ناشی از رابطه را کاهش دهد. علاوه بر این، استعمال ژل لوبریکانت در ناحیه تناسلی می‌تواند این ناحیه را ضدعفونی کند. البته با این شرط که از یک ژل لوبریکانت خوب با خاصیت ضدحساسیت استفاده شود. معمولا ژل لوبریکانت بر پایه آب می‌تواند برای این منظور مفید باشد.
عمده ژل‌های لوبریکانت از مواد طبیعی با رایحه‌های دلپذیر ساخته می‌شوند. سوربیتول، کاربومر، پروبیلن گلیکول و برخی غلیظ کننده‌ها نیز از مواد اصلی سازنده انواع ژل لوبریکانت هستند. البته لازم است برای انتخاب یک ژل لوبریکانت خوب از نوع بدون عطر (مصنوعی) استفاده نمود. زیرا معمولا ژل‌های دارای رایحه‌های غیرطبیعی می‌توانند منجر به بروز حساسیت گردند.



کاربرد ژل لوبریکانت
اگر تجربه انجام سونوگرافی را داشته باشید حتما متوجه شده اید که رادیولوژیست از یک ژل خنک در ناحیه تحت بررسی استفاده می‌کند. این ژل‌ها عمدتا ژل لوبریکانت بر پایه آب هستند. برای انجام معاینات پزشکی بانوان نیز از این نوع ژل‌ها استفاده می‌شود. در واقع، پزشک متخصص زنان برای انجام معاینات واژن و ناحیه تناسلی زنان، از ژل لوبریکانت استفاده می‌کند تا دردهای احتمالی هنگام معاینه به حداقل برسد.
علاوه بر کاربردهای پزشکی، ژل لوبریکانت برای کاهش درد در هنگام برقراری رابطه جنسی نیز مفید است. در واقع، کاربرد اصلی انواع ژل لوبریکانت خوب در کاهش دردهای مقاربت زوجین است. عمده استفاده از ژل لوبریکانت خوب در بانوانی است که به دلایل مختلفی به خشکی واژن دچار شده اند. نکته ای که باید در انتخاب یک ژل لوبریکانت خوب در نظر گرفته شود این است که این نوع ژل‌ها نباید ایجاد حساسیت کنند. در واقع، زوج‌ها باید از ژل‌هایی استفاده کنند که هیچ گونه احساس خارش و یا سوزش در ناحیه استعمال شده ایجاد نکنند. در غیر این صورت عوارض حاصل از آن می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد. به همین دلیل مشاوره با یک متخصص و یا کارشناس در زمینه انتخاب بهترین ژل لوبریکانت کمک کننده خواهد بود.
 


انواع مختلف ژل لوبریکانت
انواع ژل لوبریکانت بر پایه آب، بر پایه روغن و بر پایه سیلیکون ساخته می‌شوند. در بین این روان کننده‌ها، ژل لوبریکانت بر پایه آب (بدون گلیسیرین) کارایی بیشتری در بین افراد و در پزشکی دارد. از نظر قیمت ژل لوبریکانت، نوعی که بر پایه سیلیکون ساخته می‌شود معمولا قیمت بالاتری دارد.
البته دوام ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون بسیار بیشتر از ژل لوبریکانت بر پایه آب بوده و به همین دلیل برای برقراری رابطه‌های طولانی مدت مناسب هستند. هر چند پس از اتمام رابطه جنسی باید ناحیه مورد نظر با آب گرم و صابون مناسب شستشو داده شود. در غیر این صورت می‌تواند محیطی مساعد برای رشد باکتری‌های مضر فراهم آورد. معمولا اکثر افراد در استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه روغن دچار حساسیت می‌شوند. همچنین این نوع ژل برای رابطه‌هایی که با کاندوم برقرار می‌گردند، مناسب نخواهند بود. زیرا منجر به نازک شدن و پارگی کاندوم شده و خطر حاملگی ناخواسته را در پی خواهند داشت.

مشخصات ژل لوبریکانت خوب
یک ژل لوبریکانت خوب باید خاصیت آنتی باکتریال داشته باشد. این نکته به دلیل ضدعفونی کردن ناحیه تناسلی اهمیت دارد. همچنین غلظت ژل لوبریکانت خوب باید مناسب باشد که این مساله به ترکیبات سازنده آن بستگی خواهد داشت. بنابراین لازم است در حین انتخاب بهترین ژل لوبریکانت، به نوع مواد به کار برده شده در آن توجه گردد. میزان روان کنندگی و نرم کنندگی یک ژل لوبریکانت، اصلی ترین فاکتوری است که باید به آن پرداخته شود. یک ژل لوبریکانت خوب باید به گونه ای عمل کند که افراد کمترین درد را احساس کرده و بنابراین بیشترین احساس لذت را تجربه نمایند.
نکته ای که معمولا باید در خرید ژل لوبریکانت خوب در نظر گرفته شود این است که عمده ژل‌های معطر می‌توانند منجر به بروز حساسیت در افراد مختلف گردند. بنابراین، بهتر است از یک ژل لوبریکانت با رایحه‌های طبیعی یا بدون عطر استفاده نمود.
می توانید برای مطلع شدن از ژل لوبریکانت خوب با داروخانه محصولات زناشویی در اصفهان مایسامدیکال همراه باشید، این سایت با برترین برندهای تولید کننده ژل لوبریکانت همکاری می‌کند تا بتواند رضایت خریداران را به دست آورد و مشکلات جانبی برای آن‌ها به وجود نیاورد. از این رو اگر قصد خرید ژل لوبریکانت با کیفیت را دارید، می‌توانید به سایت کالا اندیش مایسا مراجعه کنید. قیمت ژل لوبریکانت در مایسا مدیکال بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها