به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۱ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۳۵۵۷۳۶

کریپتو با لیگ قهرمانان اروپا به توافق نرسید

گروه ورزشی: کریپتو دات کام، از ادامه مذاکرات جهت توافق با یوفا درخصوص اسپانسری لیگ قهرمانان اروپا کنار کشید.
کریپتو با لیگ قهرمانان اروپا به توافق نرسید
رسانه‌ها در ابتدا از توافق 495 میلیون یورویی بین کریپتو و یوفا برای بازه زمانی پنج ساله خبر داده بودند. کریپتو یک صرافی رمزارز است که کاربران در آن به خرید و فروش رمزارزها می‌پردازند و جریان درآمدی این صرافی به‌واسطه کارمزد نقل و انتقالات رمزارزها شکل می‌گیرد. این سایت درحال حاضر قرارداد اسپانسری با سری آ ایتالیا و جام جهانی قطر دارد.

این وبسایت قرار بود تا جایگزین کمپانی گزپروم روسی، اسپانسر اصلی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شود که در پی حمله روسیه به اوکراین در اوایل سال جاری میلادی توافق بین کمپانی گزپروم و یوفا فسخ گردید. طی سال گذشته، بسیاری از باشگاه‌های مطرح دنیای فوتبال قرارداد همکاری را با کمپانی‌های مربوط به رمزارزها به امضا رسانده‌اند، این درحالی است که بازار رمزارزها باتوجه به افت 70 درصدی بیت کوین نسبت به ماه نوامبر، وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند.
اولین بار سایت اسپورت بیزینس بود که گزارش داد کریپتو از مذاکرات در خصوص همکاری با یوفا برای لیگ قهرمانان اروپا کنار کشیده است. اسپورت بیزینس، دلیل این کناره‌گیری را تردید درخصوص اجازه فعالیت این کمپانی در کشورهای اروپایی اعلام کرد. صنعت رمزارزها، به دلیل فروش محصولات مالی پرنوسان تحت انتقاد شدید طرفداران فوتبال، قانون گذاران و سیاستمداران می‌باشد. درحالی‌که حامیان این صنعت، رمزارزها را مرز جدیدی از دنیای مالی و تکنولوژی می‌نامند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها