به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۳۴۵۰۴۱

آینده راموس در پاریس؛ وابسته به یک ستاره اینتر

گروه ورزشی: درحالی‌‌که منصوب شدن کریستوف گالتیه به‌عنوان سرمربی جدید PSG قطعی به نظر می‌رسد یکی از پازل‌های دشوار او برای فصل آینده مشخص کردن ترکیب اصلی خط دفاعی است.
آینده راموس در پاریس؛ وابسته به یک ستاره اینتر
کریستوف گالتیه در آستانه رسمی شدن قراردادش با پاری‌سن ژرمن قرار دارد و نام او به‌زودی به‌عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو اعلام خواهد شد. اما یکی از چالش‌های مهم سرمربی سابق نیس در پاریس، تعیین ترکیب اصلی خط دفاعی برای فصل آینده است.
در فرانسه گفته می‌شود گالتیه تصمیم دارد فصل آینده از خط دفاعی سه نفره استفاده کند. با توجه به اینکه احتمال انتقال میلان اشکرینیار از اینتر به PSG بالا است شکی وجود ندارد که گالتیه از اشکرینیار به‌عنوان یکی از مدافعین خود استفاده خواهد کرد. اما چالش اصلی برای او تعیین دو مدافع دیگری است که باید به‌عنوان بازیکن فیکس برایش به میدان بروند.

کریستوف گالتیه
انتخاب مدافعینی که باید کنار اشکرینیار بازی کنند برای گالتیه از این رو دشوار است که در حال حاضر او باید از بین چند مدافع برجسته، مارکینیوش، کیمپمبه و سرخیو راموس دست به انتخاب بزند و دست‌کم یکی از این ستاره‌ها از ترکیب اصلی خارج خواهد شد.


لوپاریزین اخیرا مدعی شد که میلان اشکرینیار با پاری‌سن ژرمن به توافق شخصی دست یافته و حالا منتظر رسیدین پیشنهاد رسمی PSG به باشگاه اینترمیلان است. گفته می‌شود اینتر به پاریسی‌ها اعلام کرده تنها با پیشنهادی 60 تا 70 میلیون یورویی حاضر است به از دست دادن اشکرینیار فکر کند.
برچسب ها: سرخیو راموس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها