به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۳۵۸۴۷۷

تشبیه گل استثنایی هالند به ضربه شلاقی کرایوف

گروه ورزشی: پپ گواردیولا گل استثنایی ارلینگ هالند را با گلی که سالها پیش یوهان کرایوف به ثمر رسانده بود، مقایسه کرد.
تشبیه گل استثنایی هالند به ضربه شلاقی کرایوف
گل فوق العاده ارلینگ هالند در دقایق پایانی دیدار برابر دورتموند سند پیروزی سیتی مقابل زنبورها را امضا کرد. غول نروژی پس از باز کردن دروازه تیم سابقش ترجیح داد خوشحالی انجام ندهد اما گل استثنایی این بازیکن بازتاب های زیادی را در رسانه ها داشت.
در دقیقه 84 مسابقه شب گذشته دو تیم، سانتر دیدنی ژوائو کانسلو با قسمت بیرونی پای چپ، در ارتفاع بالا به هالند رسید و این بازیکن با یک جهش بلند و ضربه ای شلاقی، توپ را به شکل فوق العاده ای به تور دروازه الکساندر مایر چسباند.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن ها در نشست خبری پس از بازی گل فوق العاده هالند را با گل کرایوف اسطوره بارسا مقایسه کرد و گفت: "چه گلی. کسانی که مرا می شناسند می دانند که کرایف چه تاثیری بر من به عنوان مربی داشته است. یادم می آید مدت ها پیش در بارسلونا، یوهان کرایوف یک گل کاملا مشابه با گل هالند را مقابل اتلتیکو مادرید به ثمر رساند. خوب است که ارلینگ از یوهان کرایوف تقلید کرد."
سرمربی منچسترسیتی که از این گل استثنایی به وجد آمده بود، همچنین از پاس کانسلو نیز تمجید کرد . گفت: پاس گل (سانتر ژوائو کانسلو با بیرون پا) نیز فوق العاده است. ژوائو قادر به انجام چنین کارهایی است و ضربه پایانی هالند نیز استثنایی است.
او در پایان گفت: هالند این توانایی را دارد که پای خود را بسیار بالا ببرد، او بسیار منعطف است و می تواند در هوا به توپ ضربه بزند. این شبیه چیزی است که من از زلاتان ابراهیموویچ نیز دیدم. زمانیکه او در بارسلونا حضور داشت.






برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها