به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۰
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۳۶۰۳۲۷

درخواست یك نماینده برای مجازات پدر مهسا!

درخواست یك نماینده برای مجازات پدر مهسا!
گروه سیاسی: سایت رویداد۲۴ نوشت: نماینده سبزوار در مجلس یازدهم در اظهاراتی عجیب خواستار مجازات و برخورد با پدر مهسا امینی، دختر ۲۲ساله سقزی شد!
با وجود گذشت بیش از یک هفته از درگذشت مهسا امینی، همچنان ابعاد کامل این ماجرا برای افکار عمومی روشن نشده است و اعتراضات در شهر‌های مختلف کشور ادامه دارد.
بهروز محبی  نماینده سبزوار در این رابطه می‌گوید: معتقدم، نظام در برابر این اتفاق نباید خبر دروغ دهد و ثانیاً باید شفاف باشد و شیوه فوت دختر جوان باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرد، ولی یکی از موضوعاتی که باعث ناراحتی من شده این است که چرا پدر خانم مهسا امینی اعلام کرده که دخترش هیچ عمل جراحی نداشته است در حالی که دکتر شیروانی اعلام کرده من زمانی که خانم امینی هشت سال داشت، عملش کردم و تومور مغز داشته است.
 حال باید پرسید با چه انگیزه‌ای پدر ایشان این حقیقت را کتمان می‌کند؟ این‌ها نقص‌های کار است، یعنی نه خانواده او باید حقیقت را کتمان کنند و نه نظام. نظام ریز ماجرا را اعلام کند و اگر کسی در این مسیر تخلف کرده یا خشونت به خرج داده که خلاف اصل ۳۸ قانون اساسی است، او را مجازات کند.
 اگر کسی خطایی کرده، خودش باید پاسخگوی رفتارش باشد. از این‌رو، اکنون باید کمی صبر داشت.
  عربستان که گرداننده شبکه ایران‌اینترنشنال است که نمی‌داند حقوق بشر یعنی چه، آمده و شده مدافع مهسا امینی. پس همه ما باید در رفتارمان مواظبت کنیم.آقای کرباسچی در تلویزیون به چه دلیل از واژه قتل برای خانم مهسا امینی استفاده می‌کند؟ در حالی که هنوز اثبات نشده است.
 باید با صداقت با مسائل روبرو شد. من معتقدم پدر خانم مهسا امینی به خاطر اظهاراتی که داشته باید در برابر افکار عمومی پاسخگو باشد؛ یا ایشان راست می‌گوید یا دروغ. وقتی دکتر شیروانی می‌گوید من در زمانی که مرحومه هشت ساله بوده او را عمل کردم چرا پدر ایشان می‌گوید دخترش عمل نشده؟ و اگر پدر خانم امینی دروغ گفته باشد باید پاسخگو باشد. متاسفانه در کشور ما افراد می‌آیند و دروغ می‌گویند بعد هم هیچ تاوانی نمی‌دهند و این خیلی بد است.


 
برچسب ها: مهسا امینی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها