به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۳۶۲۹۱۰
براهیم دیاز:

از شادی گل مسی تقلید نکردم، فعلا به رئال فکر نمی‌کنم

گروه ورزشی: براهیم دیاز پس از گل فوق العاده‌ای که به یوونتوس زد، شادی گل شبیه به لیونل مسی انجام داد ولی خودش معتقد است که آن شادی گل برنامه ریزی شده نبود. او در مورد احتمال بازگشت به رئال نیز حرف زد.
از شادی گل مسی تقلید نکردم، فعلا به رئال فکر نمی‌کنم
براهیم دیاز شنبه شب در بازی برابر یوونتوس موفق شد گل دوم میلان را بزند. او از میانه زمین توپ را گرفت و با سرعت پیشروی کرد. براهیم پس از جا گذاشتن مدافع یووه توانست توپ را وارد دروازه بیانکونری کند. او پس از گلزنی از شادی گل لیونل مسی در ال کلاسیکوی برگشت سال 2017 تقلید کرد.

براهیم که بازیکن رئال است و قرضی برای میلان توپ می زند، در مورد تقلید از شادی گل مسی گفت:«خیر، من قصد تقلید از مسی را نداشتم و آنقدر هیجان زده بودم که نمی دانستم چه کار بکنم. همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و برنامه‌ریزی شده نبود.»

براهیم در مورد گل زیبایش به یوونتوس گفت:«وقتی دیدم ولاهوویچ پاس داد، پیشدستی کردم و سریع تر از بازیکن یووه به توپ رسیدم. وقتی از مدافع مقابلم عبور کردم، فقط به یک چیز فکر می کردم و آن هم گل کردن توپ بود. با همه وجودم شوت زدم و خوشحالم که داخل دروازه رفت.»


براهیم در مورد شرایطش در میلان و احتمال بازگشت به رئال گفت:«از روزی که به میلان پیوستم می دانستم که قرار است در تیم بزرگی بازی کنم و اینکه باید بدرخشم. مسئولیتی که به من واگذار شده بود را قبول کردم و فکر می کنم تا الان موفق کار کرده ام. در اولین فصل حضورم سهمیه لیگ قهرمانان را گرفتیم. فصل قبل قهرمان سری آ شدیم و امسال امیدوارم در لیگ قهرمانان دست به کارهای بزرگی بزنیم. بازگشت به رئال؟ کسی از فردای خودش خبر ندارد ولی من در تیم بزرگ میلان کاملا راحتم و هواداران نیز من را بسیار دوست دارند. می خواهم 100 درصد توانم را برای موفقیت میلان بگذارم و در مورد فصل بعد از حالا هیچ چیز مشخص نیست. فعلا به بازگشت فکر نمی کنم.»
برچسب ها: آث میلان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها