به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۳۶۳۷۶۳

خودنمایی رقیب جدی بیرانوند پیش کی‌روش

گروه ورزشی: دروازه بان ملی‌پوش استقلال چهارمین کلین شیت فصل را به نام خودش ثبت کرد.
خودنمایی رقیب جدی بیرانوند پیش کی‌روش
سیدحسین حسینی در مصاف با ذوب‌آهن با عملکرد خوب خود توانست برای چهارمین بار در فصل جاری دروازه اش را بسته نگه دارد. کاپیتان استقلال فصل گذشته با ثبت ۱۸ کلین شیت در مجموع ۲۵ بازی بهترین گلر لیگ بیست و یکم لقب گرفت و عنوان دستکش طلایی را از آن خود کرد.
دروازه بان آبی ها که پیش از این در فصل جاری مقابل مس کرمان، نفت مسجدسلیمان و پیکان دروازه اش را بسته نگه داشته بود، مقابل ذوب‌آهن در بازی روز گذشته این موضوع را تکرار کرد و چهارمین کلین شیت فصل را به نام خود به ثبت رساند.
خودنمایی رقیب جدی بیرانوند پیش کی‌روش
حسینی که یکی از دروازه بان های مد نظر کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی است و اکنون در مینی کمپ تیم ملی حضور دارد، با انگیزه زیادی در مسابقات لیگ برتر حاضر می‌شود. اگرچه ثبت کلین شین شماره 4 برای او کمی زمان‌بر بود و چند هفته متوالی دروازه اش باز شد اما بدون تردید نقش ویژه ای را برای موفقیت های اخیر استقلال باید برای او لحاظ کنیم.
 
دروازه بان 30 ساله استقلال برای تکرار روزهای خوب فصل جاری با روحیه بالا کارش را دنبال می‌کند و در نهایت امیدوار است با ادامه درخشش در دو بازی آینده استقلال یکی از نفرات اعزامی به جام جهانی قطر باشد.
خودنمایی رقیب جدی بیرانوند پیش کی‌روش
 
برچسب ها: سید حسین حسینی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها