به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۳۴۰۲۷۱

سید حسین نمی‌خواهد ۲۰۱۸ تکرار شود

گروه ورزشی: دروازه‌بان استقلال پس از یک فصل درخشان نمی‌خواهد فضا را به دیگر رقبای خود بدهد.
سید حسین نمی‌خواهد ۲۰۱۸ تکرار شود
اردوی تیم ملی ایران در شرایطی برگزار می‌شود که در کنار امیر عابدزاده، علیرضا بیرانوند و سید پیام نیازمند که در قطر تمرین می‌کنند، سید حسین حسینی هم پس از یک فصل درخشان در استقلال می‌خواهد خودی نشان دهد تا نسبت به رقبای خود که آمار بازی و کلین‌شیت بهتری داشته، جایگاهش را تثبیت کند.
سید حسین بهترین سال خود را در تاریخ فوتبالی‌اش سپری کرد و در کنار رسیدن به قهرمانی لیگ برتر همراه با استقلال، بیشترین آمار کلین‌شیت را هم داشت تا این عملکرد موفق شرایطی به وجود بیاورد تا او مثل آخرین مرحله انتخابی جام جهانی، بازهم در فهرست نفرات مدنظر دراگان اسکوچیچ جای داشته باشد.
این دروازه‌بان چهار سال قبل نیز چنین شرایطی را در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ تجربه کرد و همواره در اردوهای تیم ملی حاضر بود، اما در نهایت جزو مسافران روسیه قرار گرفت و در لحظه آخر، کارلوس کی‌روش او را کنار گذاشت ولی حالا سید حسین با یک شرایط بهتر و تجربه بیشتر خود را آماده سفر به قطر می‌کند.




سید حسین که در دو تورنمنت جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های ۲۰۱۹ حاضر نبود و در آخرین لحظه از فهرست نهایی تیم ملی ایران کنار رفت، اکنون با انگیزه زیادی در تمرینات تیم ملی در دوحه شرکت کرده و می‌خواهد در فرم ایده‌آل لیگ برتر بماند تا کادر فنی ایران هم نظر مثبت را روی او داشته باشد.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: سید حسین حسینی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها