به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۳۶۴۲۶۷

با نظر یزدانی درباره تولد ساپینتو موافق بودم

با نظر یزدانی درباره تولد ساپینتو موافق بودم
گروه ورزشی: پیشکسوت باشگاه استقلال درمورد بازگشت علی فتح الله زاده به مدیریت باشگاه صحبت کرد.به گزارش ایلنا،امیرحسین صادقی درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال اظهار داشت: دلیل اینکه آقای آجورلو برکنار شد را نمی‌دانیم ولی آقای فتح الله زاده بیش از ۹ سال سابقه مدیریت در باشگاه و سابقه موفقیت در ایران و آسیا را دارند که سلطان بمب نقل و انتقالات بودند که همه این‌ها کارنامه ایشان را درخشان می‌کند. با وجود اینکه چند سال از استقلال جدا بودند جای صحبت زیادی دارد و می‌دانم که خیلی از تیم‌ها به دنبال ایشان بودند اما قلبا استقلالی هستند و علاقه داشتند که فقط در این تیم باشند. کارنامه فتح الله زاده مشخص است و کسی نمی‌تواند بگوید بد است و خوب نیست مگر اینکه برخی پیشکسوتان بگویند ولی ایشان از نظر مدیریتی خیلی قوی هستند و حواشی و ضعف‌‌های باشگاه را کاملا می‌دانند.

او ادامه داد: امیدوارم به مشکلات مالی برنخورند و اسپانسرها به موقع کمک کنند. امسال فصل سختی برای استقلال است و بعد از جام جهانی هم دربی را داریم. امیدوارم آقای فتح الله زاده به ساپینتو در مدیریت تیم هم کمک کنند چون از گذشته می‌دیدیم که ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان داشتند و نیازهای تیم و باشگاه را کاملا درک می‌کنند.

پیشکسوت استقلال درباره تفاوت بین بازیکنان قدیمی و فعلی گفت: بله همه چیز الان پیشرفت کرده است و دیگر مثل گذشته نیست. به طور مثال اگر ما می‌گفتیم که زمین مشکل دارد می‌گفتند این بازیکن بی‌تعصب است و اگر از مشکل مالی صحبت می‌کردیم می‌گفتند دلش با حال هوادار و تیم نیست. الان هر مشکلی پیش بیفتد به پول مربوط می‌شود. ما آن زمان نمی‌توانستیم یک لباس رنگ قرمز یا حتی کفش این رنگی بپوشیم ولی الان خیلی اتفاقات عجیبی می‌افتد. 

برای مدیرعامل جدید توصیه‌‌ای دارید؟ صادقی در این خصوص گفت: ایشان خودشان کاربلد هستند. امیدوارم کارگروه خیلی خوبی تشکیل بدهند چون بیشترین صدمه را از استقلالی‌های خارج از گود می‌خوریم نه از باشگاه‌های دیگر. ایشان اگر به فکر خودی‌ها باشند، غریبه‌ها نمی‌توانند به استقلال صدمه بزنند. امیدوارم امسال همه استقلالی‌ها دست به دست هم بدهند و قهرمان دوباره تکرار شود.

صادقی درمورد رفتار سیاوش یزدانی در قبال جشن تولد ریکاردو ساپینتو عنوان کرد: بازیکنان نظرات مخصوص با خودشان را دارند و نمی‌توانم آن را تایید کنم یا نقد کنم. الان دوره نظریه‌ها است و هر کسی از هر تریبونی که دارد استفاده می‌کند. امیدوارم بچه‌ها از این تریبون خوب استفاده کنند، من حرف سیاوش را رد نمی‌کنم چون اتفاقا معنی خوبی هم داشت ولی شاید موردپسند خیلی‌ها  نباشد. مثل دوره خودم که خیلی اوقات حرف حق می‌زدم ولی خیلی‌ها آن را نمی‌پسندیدند. من آن زمان خیلی پای تیمم ایستادم و حرف یزدانی حرف مردم بود. فوتبال بدون مردم و طرفداران هیچ معنی‌ای ندارد. شاید کوتاه‌تر و بهتر عنوان می‌شد این اندازه مورد انتقاد قرار نمی‌گرفت. به نظر من هم برگزار جشن تولد ساپینتو و انتشار ویدیو به این صورت موردپسند نبود.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران درمورد بازگشت کارلوس کی روش همچنین گفت: او در تیم ملی زحمت کشید و تیمی که اندازه یک انگشت دست لژیونر داشت را به ۱۷-۱۸ بازیکن لژیونر رساند. مربی‌ای که خیلی از دوستان بی سابقه حتی به او انتقاد می‌‌کردند الان می‌بینند که او تلاش دارد تا زحمت ۸ ساله‌اش ثمر بدهد. کی روش برای خیلی از اتفاقات برنامه داشت اما مدیریت آن زمان رو به راه نبود و خواسته‌های باشگاه‌ها متفاوت بود. من فقط همین را می‌خواهم بگویم امیدوارم دست دلال‌ها اگر از فوتبال ایران کوتاه شود خیلی اتفاقات خوبی می‌افتد.
برچسب ها: امیر حسین صادقی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها