به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۳۶۴۵۵۰

زودتر از انتظار اینزاگی: لوکاکو به میادین برمی‌گردد

زودتر از انتظار اینزاگی: لوکاکو به میادین برمی‌گردد
گروه ورزشی: روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر، به تمرینات این تیم برگشته و آماده است که در بازی برابر فیورنتینا روی نیمکت حضور داشته باشد.لوکاکو پس از تنها یک فصل حضور در چلسی تصمیم گرفت بار دیگر به اینتر برگردد و با قراردادی قرضی و یک ساله دوباره پیراهن نراتزوری را به تن کرد. 
با این حال، شرایط این بار برای لوکاکو خوب پیش نرفت و این بازیکن از اواخر ماه آگوست به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه قادر به همراهی تیمش نبوده است. او در طول این مدت تنها سه بار با پیراهن اینتر به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند. 
او روز گذشته تحت نظر تیم پزشکی اینتر چند آزمایش انجام داد که پاسخ تمامی آنها مثبت بود. این خبر بسیار خوبی برای او به حساب می‌آید چون مجوز حضور در تمرینات گروهی اینتر را به دست می‌آورد.
هرچند پزشکان باشگاه اینتر تاکید کردند که او نباید از همان ابتدا به پایش فشار بیاورد و باید آرام آرام در تمامی بخش‌های تمرینات گروهی حضور پیدا کند اما همین اتفاق هم برای لوکاکو بسیار مهم است. 

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که این ستاره بلژیکی امروز در بخشی از تمرینات حاضر خواهد بود و پس از آن در روز پنجشنبه قرار است به صورت کامل با هم‌تیمی‌هایش تمرین کند. 
به این ترتیب او می‌تواند در بازی روز شنبه برابر فیورنتینا روی نیمکت بنشیند و در بازی هفته آینده برابر ویکتوریا پلژن در سن سیرو در ترکیب اصلی قرار بگیرد. 
بازگشت او می‌تواند شرایط را به شکل قابل توجهی برای اینزاگی و اینتر تغییر دهد و به آنها کمک کند که به رده‌های بالاتر جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا برسند.
برچسب ها: روملو لوکاکو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها