به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۳۶۴۸۷۰

تکذیب درگیری دیاباته در انزلی از سوی درویش

تکذیب درگیری دیاباته در انزلی از سوی درویش
گروه ورزشی: شیخ دیاباته آقای گل اسبق استقلال که در این فصل به پرسپولیس پیوسته، اکنون حاشیه بزرگی را متوجه خود می‌بیند. جدیدترین خبر مربوط به این بازیکن در خصوص اتفاقات پایان دیدار با ملوان در انزلی است. جایی که گفته می شود با یکی از هواداران بحث و برخوردی با وی داشت.
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با رد این اتفاق و در دفاع از مهاجم اهل مالی تیمش گفت: با توجه به شخصیتی که از ایشان می شناسم بعید می دانم ایشان چنین رفتاری انجام داده باشد و چنین چیزی درست نیست.
وی درباره حضور این بازیکن در لیست رقابت برای حضور در ترکیب نیز گفت: با گذشت زمان خودش را به شرایط اصلی تیم رسانده است.
درویش درباره حواشی مربوط به شایعاتی که در خصوص مصدومیت این بازیکن در زمان عقد قرارداد شکل گرفته نیز اینطور پاسخ داد: مصدوم باشد چطور قرار داد بسته شده است. بازیکن قبل از قرارداد باید تست های پزشکی و تست ایفمارک را پشت سر بگذارد و قطعا این خبر حاشیه است و درست نیست.
وی درباره اینکه خرید آخر این تیم موردتوجه یحیی گل محمدی نبوده است و با میل مدیران تیم خریداری شده نیز اینطور پاسخ داد: یکی از آن گزارش هایی است که دوست دارند بین باشگاه و اعضای تیم فاصله بیندازند. اساسا مربی باشگاه اسامی مدنظر خود را اعلام می‌کند. مرد اول فنی می تواند بازیکن معرفی کند. اوایل ایشان تمایل نداشت اما بعد از آن خودش اعلام کرد که اگر سالم است بیاورید و جذب کنید. یک گروهی هستند که موفقیت پرسپولیس را دوست ندارند. باشگاه الان بدهی ها را پرداخت می کند و با سیستم دلالسیم مبارزه می کند. با عوض کردن من که چیزی عوض نمی شود و آنها باید دعا کنند خدا عوض شود که این هم نمی شود تا به خواسته خودشان برسند.
برچسب ها: شیخ دیاباته
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها