به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۲۳:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۳۶۵۳۸۳

صالح ‌حمیدزیچ: هری کین در بایرن؟ حرفی ندارم

صالح ‌حمیدزیچ: هری کین در بایرن؟ حرفی ندارم
گروه ورزشی: بحث علاقه بایرن مونیخ به جذب هری کین در طول چند ماه اخیر بارها مطرح شده است و حتی یولیان ناگلزمان این موضوع را تایید کرد، اقدامی که باعث ناراحتی و خشم آنتونیو کونته شده بود. 
کاپیتان تیم ملی انگلیس تا 2024 با تاتنهام قرارداد دارد اما تابستان سال گذشته قصد داشت به منچسترسیتی ملحق شود. مدیران باشگاه تاتنهام با این موضوع موافقت نکردند تا او به حضورش در شمال لندن ادامه دهد. 
صالح حمیدزیچ در پاسخ به سوالی درباره احتمال جذب کین در تابستان سال آینده گفت:« او بازیکن بسیار خوبی است اما ما درباره بازیکنانی که در حال حاضر با باشگاه‌های دیگری قرارداد دارند صحبت نمی‌کنیم.»

او همچنین درباره این که آیا این باشگاه قصد خرید بازیکن جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی را دارد یا خیر اظهار داشت:« ما تابستان امسال خریدهای زیادی انجام دادیم، بنابراین فکر می‌کنم که خیلی خوب برای تمام فصل آماده هستیم. ما در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خریدی نخواهیم داشت.»
مدیر ورزشی بایرن با اشاره به خط حمله قدرتمند این تیم اضافه کرد:« ما در خط حمله بازیکنان خوبی داریم. خط حمله‌ای داریم که می‌تواند در اروپا رقابت کند یا حتی بهترین باشد. ما سبک بازیکنان متفاوتی داریم و سعی کردیم بازیکنان را طوری انتخاب کنیم که ناگلزمان انتخاب‌های زیادی داشته باشد و بتواند ساختار مدنظرش را پیدا کند. این بازیکنان همه به خوبی مکمل یکدیگر هستند.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها