به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۶:۲۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۳۶۵۵۴۲

بهترین لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی + گارانتی

گروه کسب و کار: از سوالات رایجی که از مرکز لوله بازکنی گیشا پرسیده می‌شود زمان رسیدن نیرو به محل است. زیرا در چنین مواقعی زمان اهمیت بالایی دارد. یکی از مهمترین علت رضایت مشتریان از چنین مراکزی رسیدن پرسنل در زمان مقرر شده به محل مورد نظر است.
بهترین لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی + گارانتی
امروزه گرفتگی لوله به یکی از مشکلات رایج تبدیل شده و تقریبا در روزهای مختلفی از سال با آن درگیر می‌شویم. خوشبختانه در این راستا شرکت‌های زیادی هستند که به ارائه خدمات لوله بازکنی، به مشتریان می‌پردازند. این شرکت‌ها در نقاط مختلفی از تهران شعبه دارند تا مردم در هر ساعات از شبانه روز به این مراکز دسترسی داشته باشند، از این گذشته زمان رسیدن ماموران به محل نیز کاهش یافته و زودتر از خسارات احتمالی پیشگیری می‌کنند. بهترین لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی در خدمت مردم می‌باشد، لوله بازکنی پونک توانسته در این منطقه به خوبی خدماتی را به همراه گارانتی به مردم عرضه نماید. ما در این مقاله قصد داریم در مورد اینکه لوله بازکنی و اینکه چه روش‌هایی برای بازکردن لوله وجود دارد، صحبت کنیم. همچنین از دیگر فعالیت‌هایی که یک مرکز لوله بازکنی معتبر باید به مشتریان خود ارائه دهد، سخن خواهیم گفت. پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این گفتار، همراه ما باشید.

لوله بازکنی و رفع انسداد لوله ‌های فاضلاب و چاه
به مجموعه فعالیت‌هایی که برای رفع انسداد لوله فاضلاب انجام می‌شود لوله بازکنی می‌گویند. استفاده از هر روشی اعم از دستی یا برقی که برای رفع گرفتگی، میسر باشد لوله بازکنی گفته می‌شود. سوال اینجاست که چه زمانی به این خدمات نیاز داریم؟ طبیعی است که وقتی احساس کنیم آب و فاضلاب به خوبی تخلیه نشوند، نیاز به لوله بازکنی خواهیم داشت. علامت‌های زیادی هستند که نشان می‌دهند در حال حاضر لوله مسدود شده است از جمله:
•    منتشر شدن بوی بد از طریق لوله‌های فاضلاب در داخل حمام یا آشپزخانه
•    نمناک بودن قسمتی از زمین یا دیوار و رنگ گرفتن قسمتی از دیوار
•    وجود حشرات ریزی مانند سوسک یا ساس و موش در محدوده لوله
•    تخلیه شدن آب با پایین‌ترین سرعت

در صورت مشاهده اینگونه موارد می‌توان با لوله بازکنی سعادت آباد تماس گرفت و مشکل خود را با کارشناسان مجموعه در میان گذاشت. مهمترین مسئله‌ای که باعث گرفتگی لوله می‌شود، مویی است که در داخل حمام رها شده است. متاسفانه این مو مانند یک فیلتر عمل می‌کند! به این صورت که وقتی آب از مسیر لوله خارج می‌شود تمام ناخالصی‌ها مانند کف صابون، مواد روغنی، تیغ یا درب شامپو و امثال اینها پشت این مو قرار می‌گیرند و فقط آب خالص از لوله خارج می‌شود. رفته رفته این مو به صورت توده عمل می‌کند و کاملا لوله مسدود می‌شود، در این صورت با برگشت آب به داخل آشپزخانه یا حمام روبرو می‌شویم. در داخل حیاط یا پشت بام نیز این مشکل به دلیل برگ و دوغاب و غیره به وجود می‌آید.
یکی از مشکلات بزرگی که در گرفتگی لوله به وجود می‌آید این است که گرفتگی لوله نه تنها یک واحد بلکه چندین واحد را درگیر می‌کند. در آپارتمان‌ها معمولا همه لوله‌کشی‌های ساختمان به هم مرتبط هستند. اگر در یک واحد لوله گرفته شود این مسئله در واحدهای دیگر باعث برگشت آب می‌شود که فاجعه بار است و هزینه زیادی را برای افراد ایجاد می‌کند. با این حال می‌توان تا جایی از بوجود آمدن چنین مشکلاتی پیشگیری نمود که چند مورد از آن را بیان می‌کنیم.

لوله بازکنی سعادت آباد

چگونه از گرفتگی لوله جلوگیری کنیم؟
•    مراقبت از وسیله‌هایی که ممکن است به داخل لوله حمام یا آشپزخانه وارد شوند و قرار دادن این مواد در داخل کیسه زباله بهترین عملکرد است.
•    گذاشتن درپوش بر روی دریچه لوله نباید فراموش شود، اما این درپوش‌ها دارای سوراخ‌هایی هستند که مو از لای این درپوش به داخل لوله وارد می‌شود. بهترین راه قرار دادن توری بر روی این درپوش‌ها است. باز هم مواد روغنی و کف صابون موجب گرفتگی لوله می‌شود که چاره‌ای برای آن وجود ندارد شاید آب جوش تا حدودی بتواند این مسئله را حل کند.
•    در داخل سینک ظرفشویی از سبدهایی استفاده شود که مانع از ورود هر نوع مواد غذایی به داخل سیفون می‌شود.
•    قبل از اینکه اقدام به شستشوی حیاط کنیم یک بار حیاط را جارو زده تا حجم خاک و زباله کم شود تا از طریق شستشو زباله‌ها داخل کفشور نشوند.
بعضی از افراد تصور می‌کنند که در خانه‌های قدیمی احتمال گرفتگی لوله زیادتر است اما اینگونه نیست عواملی هستند که این مشکل را افزایش می‌دهند مانند عدم لوله کشی درست که به دست افراد ناوارد انجام می‌شود. تراز نبودن سطح کار از دیگر مشکلاتی است که در این مورد می‌توان نام برد. پیچیدگی‌هایی که در لوله کشی وجود دارد مانع از تخلیه درست آب می‌شود. در حد امکان در موقع لوله کشی آب و فاضلاب باید از پیچیدگی لوله اجتناب کرد و نزدیک‌ترین مسیر را برای این کار در نظر گرفت تا در موقع گرفتگی لوله بهتر بتوان مشکل را از بین برد. در قسمت بعدی در مورد روش‌های لوله بازکنی زعفرانیه صحبت خواهیم کرد. پس در ادامه همراه ما باشید.

روش‌های رفع انسداد لوله با لوله بازکنی زعفرانیه
بدون شک گرفتگی لوله اوضاع را بغرنج می‌کند چون عملا در خانه نمی‌توان کاری انجام داد، پس سریعا نیاز به رفع این انسداد داریم. بیشتر افراد در وهله اول یک سری روش‌های خانگی را انجام می‌دهند. این روش‌ها عملا منسوخ شده و کار را به جایی نمی‌برند به ندرت باعث باز شدن لوله می‌شوند، اما برگشت پذیری زیادی دارند زیرا ریشه یابی نشده اند و فعلا صورت مسئله را پاک کرده‌اند. این رو‌ش‌ها به این صورت هستند:
•    بازکردن لوله با آب جوش یکی از ساده‌ترین روش برای این امر است. در صورتی که تنها کف و مواد روغنی مسبب گرفتگی لوله شده باشند این کار جواب می‌دهد. فراموش نکنید که لوله‌هایی که پلاستیکی هستند در برابر مواد داغ آسیب پذیرند.
•    دوم باز کردن مسیر لوله آب و فاضلاب با شیلنگ آب است. این مورد می‌تواند کار ساز باشد و مسیر را باز کند اما سختی این کار به مراتب از روش‌های دیگر بیشتر است. برخی نیز با میلگرد این کار را انجام می‌دهند که احتمال شکستگی لوله در این روش نیز زیاد خواهد بود. یک نکته مهم اینکه ممکن است شیلنگ در داخل لوله گیر کند و کار از آنچه که هست سخت‌تر شود.
•    استفاده از مواد شیمیایی و اسیدها روشی مرسوم و مضری است که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته اما این روش نیز در برخی موارد به لوله پلاستیکی آسیب وارد می‌کند. بویی که این مواد دارند ساعت‌ها در داخل خانه می‌پیچد که نفس کشیدن را سخت می‌کند. در هنگام استفاده از اسید حتما از دستکش و ماسک استفاده شود.
•    یک وسیله سبک و بی‌دردسر برای لوله بازکنی تلمبه مخصوص است. این وسیله برای گرفتگی‌هایی توصیه می‌شود که سطحی هستند و تازه به وجود آمده‌اند، برای گرفتگی‌های عمقی کارایی ندارد.
موارد مختلفی از روش‌های ابتدایی برای باز کردن لوله را بیان کردیم اما گفتیم که هر کدام از این موارد با وجود مزیت دارای معایبی نیز هستند که کار را سخت‌تر می‌کنند. لذا توصیه می‌کنیم در مواردی که با گرفتگی لوله روبرو شدید حتما از یک مرکز مانند لوله بازکنی زعفرانیه کمک بگیرید تا با هزینه مناسب و با زمان کمتری این مشکل به وجود آمده حل شود. یک مورد مهمی که در اینجا حتما باید بگوییم اینکه، در موارد متعددی وسیله‌های ارزشمندی به داخل توالت یا دریچه فاضلاب حمام میفتند که با یک اقدام نادرست دیگر نمی‌توان آن را به دست آورد. افتادن انگشتر و گوشی داخل توالت از موارد شایعی است که بسیار آن را دیده‌ایم. در چنین مواقعی حتما با یک مرکز معتبر تماس بگیرید و خودسرانه فعالیتی را انجام ندهید.

لوله بازکنی زعفرانیه

فنر زنی و رفع گرفتگی لوله
امروزه با پیشرفت ماشین‌ آلات همه فعالیت‌ها آسان شده و بسیاری از خدمات را پوشش می‌دهند. لوله بازکنی نیز از مجموعه خدماتی است که به کمک این ماشین آلات بهتر از گذشته عمل می‌کنند. لوله بازکنی به وسیله فنر یکی از چندین روش مرسوم در لوله بازکنی عادت آباد می‌باشد. دستگاه برقی فنرزنی امروزه جای خود را به روش‌های قبلی مثل استفاده از شیلنگ، میلگرد داده است. البته استفاده از فنر با دریل هنوز در برخی از موارد جوابگو می‌باشند. مشکلی که کار با دریل برای فنرزنی ایجاد می‌کند کثیفی است که به بار می‌آورد چون فنر با سرعت می‌چرخد و ممکن است باعث پاشیدن آب و فاضلاب به داخل محوطه شود. فنرزنی به وسیله دستگاه بسیار تمیز و بدون صدا انجام می‌شود.

افرادی که با دستگاه برقی فنرزنی کار می‌کنند به همه موارد تسلط دارند و بهترین خدمات را ارائه می‌دهند. بدون دغدغه کار را به این افراد بسپارید و در پایان لوله باز شده را به صورت تضمینی تحویل بگیرید. نکته مهمی که در اینجا وجود دارد تعریف، (تضمین شده) است! برخی از مواقع مردم فکر می‌کنند که وقتی سخن از تضمین یا گارانتی پیش می‌آید دیگر نباید لوله گرفته شود. این تعریف نادرست است زیرا ممکن است به هر دلیلی مثل خطای انسانی لوله در مدت زمان کوتاهی دوباره مسدود شود. گارانتی یعنی در صورتی که دوباره لوله مسدود شد پرسنل لوله بازکنی سعادت آباد در محل حضور می‌یابند و مشکل را رفع می‌کنند. لذا برای برقراری ارتباط با مرکز لوله بازکنی سعادت آباد، کافیست به آدرس مقابل irantakhlieh.com مراجعه نموده و با شماره تماس‌های موجود در قسمت تماس با ما، با این مرکز تماس حاصل نمایید و مشکل خود را برای کارشناسان حاضر در مجموعه شرح دهید.

لوله بازکنی به کمک دستگاه واتر جت تراکم هوا
برای موارد معدودی که گرفتگی لوله با فضولات و لجن است دستگاه واترجت کارایی دارد. با این دستگاه آب را با فشار قوی به داخل لوله هدایت می‌کنند. لوله کاملا شسته می‌شود و بدون آنکه به ساختار لوله کشی دست بزنند یا لوله آسیبی ببیند، انسداد را برطرف می‌کنند. 
لوله بازکنی به کمک دستگاه تراکم هوا نیز از دیگر مواردی است که در لوله بازکنی از آن استفاده می‌کنند. در این روش با فشار هوای بالا داخل لوله را تمیز می‌کنند. شباهت زیادی با فشار آب دارد. در این دو روش نیازی نیست که جایی را بکنند یا لوله‌ای را باز کنند و خسارتی به وجود نمی‌آید. در مواردی که این دو روش جوابگو نباشد از فنرزنی به وسیله دستگاه استفاده می‌کنند.

خدمات رایج در لوله بازکنی پونک
•    رفع گرفتگی لوله حمام و آشپزخانه
•    بازکردن سیفون سینک ظرفشویی
•    باز کردن مسیر توالت فرنگی یا بازکردن سیفون آن
•    فنر زنی لوله حیاط و سرویس بهداشتی
•    باز کردن مسیر ناودانی
•    تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله
•    تشخیص محل دقیق نشتی در زمین یا دیوار
•    بیرون آوردن اشیای گیر کرده در داخل لوله
•    از بین بردن بوی بد فاضلاب در خانه
•    استفاده از مواد شیمیایی و اسید برای باز کردن لوله
•    تخلیه چاه
•    ترمیم چاه در صورت فروریختگی
•    تشخیص فروریختگی در چاه
•    لایروبی چاه
•    تراش کردن کول چاه
•    لوله کشی فاضلاب و آب
•    و غیره

لوله بازکنی شبانه روزی فوری تهران
از سوالات رایجی که از مرکز لوله بازکنی پونک پرسیده می‌شود زمان رسیدن نیرو به محل است. زیرا در چنین مواقعی زمان اهمیت بالایی دارد. یکی از مهمترین علت رضایت مشتریان از چنین مراکزی رسیدن پرسنل در زمان مقرر شده به محل مورد نظر است. بنابراین در هر ساعت از شبانه روزی که نیاز به این خدمات داشتید می‌توانید به سایت ایران تخلیه مراجعه کنید و از طریق شماره تلفن‌هایی که وجود دارد، با این مرکز در تماس باشید. لازم به ذکر است که خدمات فوری برای همه مشتریان در نظر گرفته می‌شود و کارشناسان در محل حضور می‌یابد و مشکل شما را حل می‌کنند. هزینه‌هایی که بابت این کار در نظر گرفته شده طبق تعرفه قانونی می‌باشد. کلیه افرادی که در محل حضور می‌یابند اصول بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار داده با اصول بهداشتی و دستکش و ماسک کار را انجام می‌دهند. در پایان کار نیز محل را تمیز و ضدعفونی شده تحویل مشتری می‌دهند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها