به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۳۶۶۳۰۴

واکنش‌ها به ظاهر جدید رونی: از رونالدو یاد بگیر!

واکنش‌ها به ظاهر جدید رونی: از رونالدو یاد بگیر!
گروه ورزشی: رونی در طول سال‌های حضورش در فوتبال همیشه یکی از بهترین مهاجمان اروپایی بود و بارها باعث پیروزی منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس شد.
سر الکس فرگوسن، علاقه خاصی به این بازیکن داشت و او را به عنوان یک نوجوان از اورتون به اولدترافورد آورد تا 13 سال در این تیم بماند و لحظات به یاد ماندنی بسیاری را با گل‌های متعددش برای هواداران این تیم رقم بزند.
او در اوایل سال گذشته میلادی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و پس از این که مدتی به عنوان بازیکن-مربی برای دربی کانتی فعالیت کرد، صرفا به عنوان مربی روی نیمکت این تیم حضور داشت.
رونی در حال حاضر هدایت باشگاه آمریکایی دی سی یونایتد را که در ام ال اس توپ می‌زند، برعهده دارد و ظاهر جدیدش که با توجه به علاقه‌ای که به زندگی غیر ورزشی و ناسالم دارد دور از انتظار نیست؛ توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
او حتی به عنوان بازیکن هم زیاد رژیم غذایی را رعایت نمی‌کرد و از خوراکی‌های ممنوعه بسیاری استفاده می‌کرد اما حالا به نظر می‌رسد که همه چیز را رها کرده است.
تصاویر او از تعطیلاتش در دوبی باعث تعجب و شگفتی بسیاری از هواداران او خصوصا در انگلیس شده است. او علاوه بر اضافه وزن قابل توجه، ریشی جو گندمی دارد که باعث شده بسیار بیشتر از 37 سال به نظر برسد.
یکی از کاربران در این باره نوشت:« این باید پدربزرگ رونی باشد، نه خود او!»
کاربر دیگری اظهار داشت:«چرا ظاهر او طوری است که انگار 60 سال سن دارد؟»
یکی از هواداران این بازیکن اضافه کرد:«او واقعا پیر شده است. لطفا یک نفر کریستیانو رونالدو را به او نشان دهد.»
کاربر دیگری نیز با شوخی با ظاهر او نوشت:« او در مسیر تبدیل شدن به بابانوئل است.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها