به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۳۶۶۴۹۶

احتمال غیبت 2 بازیکن دیگر آمریکا در جام‌جهانی

احتمال غیبت 2 بازیکن دیگر آمریکا در جام‌جهانی
گروه ورزشی: گرگ برهالتر یکی از بدترین هفته های دوران حضور در تیم ملی آمریکا را سپری کرد. جایی که 2 بازیکن او در تیم های باشگاهی خود با مصدومیت های جدی روبرو شده اند.
تنها یک روز پس از اینکه اعلام شد لوکا دلا توره به دلیل پارگی عضله ران، به مدت سه هفته از حضور در میادین به دور خواهد بود، ایالات متحده با مصدومیت دیگری در جام جهانی روبرو شد و جاش سارجنت بازیکن نوریچ نیز با وضعیت مبهمی روبرو شده است.
جاش سارجنت مهاجم تیم ملی آمریکا که بازیکن برجسته ای برای تیم دسته دومی نوریچ انگلیس به شمار می رود، شروع امیدوار کننده ای در این فصل داشته و تا به اینجای کار در 18 بازی 8 گل به ثمر رسانده است.


او در سال 2021 از تیم آلمانی وردربرمن به نوریچ پیوست و سال گذشته 4 گل در لیگ برتر به ثمر رساند اما نتوانست جلوی سقوط نوریچ را بگیرد.
اما این مهاجم 22 ساله بازی روز شنبه مقابل استوک را به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا از دست داد. هنوز مشخص نیست که این مصدومیت او چقدر جدی است و آیا می تواند به بازی های جام جهانی که سه هفته دیگر آغاز می شود برسد یا خیر.
هنوز میزان آسیب دیدگی سارجنت به خوبی مشخص نیست و قرار است با رسیدن جواب آزمایش های این بازیکن، مدت زمان دوری او از میادین مشخص شود اما برای مربی آمریکا، موضوع مصدومیت هافبک تیم، یعنی لوکا دلا توره نگران کننده خواهد بود.

باشگاه سلتاویگو که دلا توره را در اختیار دارد، روز جمعه اعلام کرد که عضله ران این بازیکن پاره شده است و حدود سه هفته از میادین به دور خواهد بود و حضور او در جام جهانی را زیر سوال برد.
ایالات متحده دیدارهای خود در جام جهانی را مقابل ولز و در تاریخ 21 نوامبر (30 آبان) آغاز می کند، این بدان معناست که زمان زیادی برای بهبودی بازیکنانی مانند سارجنت و دلا توره وجود ندارد. برهالتر لیست 26 نفره خود در جام جهانی را در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) اعلام خواهد کرد.
برچسب ها: تیم ملی آمریکا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها