به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۳۶۶۷۲۱

تن‌هاخ: فهمیدم چرا کاسمیرو 5 قهرمانی چمپیونزلیگ دارد

تن‌هاخ: فهمیدم چرا کاسمیرو 5 قهرمانی چمپیونزلیگ دارد
گروه ورزشی: شب گذشته در آخرین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و وستهم در ورزشگاه اولدترافورد مقابل هم صف‌آرایی کردند. شیاطین سرخ که در بازی قبلی خود به یک تساوی لحظه آخری مقابل چلسی دست یافته بودند، در این دیدار با نتیجه 1-0 به پیروزی رسیدند و در جدول از چلسی گذشتند. مارکوس رشفورد در دقیقه 38 برای تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ گلزنی کرد. منچستریونایتد با این پیروزی 23 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

در این پیروزی نقش داوید دخیا و مدافعان یونایتد انکارنشدنی بود و مقاومتی جانانه در برابر حملات وستهم داشتند. با این حال تن‌هاخ اعتقاد دارد که تیمش در زمستان نیاز به تقویت در این منطقه دارد:«ما نیاز به یک مدافع چپ و نیز راست جدید داریم. بازی های زیادی تا پایان فصل باید انجام دهیم و باید خودمان را در این دو پست تقویت کنیم.»

تن‌هاخ در واکنش به درخشش کاسمیرو، ستاره برزیلی یونایتد، که در تابستان از رئال به جمع شیاطین سرخ پیوست نیز گفت:«کاسمیرو درخشان کار کرد و حالا می توان بهتر متوجه شد او چرا پنج قهرمانی چمپیونزلیگ در کارنامه دارد. امیدوارم او به همین روند خوبش ادامه دهد.»
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها