به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۳۶۶۹۹۳

گواردیولا: جام جهانی را در خانه تماشا خواهم کرد

گواردیولا: جام جهانی را در خانه تماشا خواهم کرد
گروه ورزشی:  منچسترسیتی در شرایطی فردا شب در خانه به مصاف سویا خواهد رفت که صعود و صدرنشینی این تیم مانند سال های اخیر قطعی شده و این دیدار برای سیتیزن ها تشریفاتی خواهد بود. پپ گواردیولا، سرمربی باتجربه سیتی، در نشست خبری پیش از این دیدار اعلام کرد ارلینگ هالند هنوز به طور کامل آماده نیست و فردا نیز در لیست تیمش جایی نخواهد داشت.
پپ گواردیولا گفت: "قطعا خطر مصدومیت یا محرومیت بازیکنان در این دیدار وجود دارد و پس از اتفاقی که در فصل گذشته برای کایل واکر مقابل لایپزیش افتاد، ما این موضوع را مدنظر خواهیم داشت. ما می‌خواهیم در این دیدار نیز به برتری برسیم و بازیکنان سیتی خودشان می‌بینند که چقدر در تمرینات خوب هستند. بازیکنانی که به طور منظم بازی نمی کنند، در دیدار فردا شب به میدان خواهند رفت و احتمالا  بالقوه کول پالمر و ریکو لوئیس در ترکیب قرار بگیرند، اما اجازه دهید تمرین را دیده و بعد تصمیم بگیریم. من برای تماشای جام جهانی به فطر نخواهد رفت و تماشای مسابقات در خانه بهترین راه برای من است.

شرایط ارلینگ هالند؟ او احساس بهتری دارد، اما هنوز به طور 100%  آماده نیست و ما نمی‌خواهیم در مورد ارلینگ هالند ریسک کنیم، زیرا او هنوز با تیم تمرین نمی کند.
مصدومیت کایل واکر؟ من از سرعت بهبودی و ریکاوری این بازیکن تحت تاثیر قرار گرفته ام، اما در مقایسه با کالوین فیلیپس، هنوز کمی زمان تا بازگشت او به میادین باقی مانده است.
روند پیشرفت خولین آلوارز؟ او می تواند مانند همه بازیکنان سیتی پیشرفت کند. ما از نحوه جا افتادن آلوارز در رختکن سیتی خوشحالیم. به عنوان یک فرد او به همه احترام گذاشته و انسانی متواضع، با اخلاق و فوق العاده است. فردا خولین آلوارز فرصت دیگری برای قرار گرفتن در ترکیب سیتی خواهد داشت."
برچسب ها: پپ گواردیولا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها