به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۵۸
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۳۶۸۸۹۱

خرید 10k فالوور فیک

گروه کسب و کار: چکیده : لیست کامل قیمت خرید 10k فالوور فیک برای اینستاگرام از تمام سایت های ایرانی معتبر و معروف
خرید 10k فالوور فیک
تا حالا بسیار شنیده‌اید که خرید فالوور فیک ممکن است مشکل ساز باشد.این حرف درست است، اما کامل و تمام ماجرا نیست.

فالوور فیک چیست؟
فالوور فیک، به دلیل اینکه فالوور‌ها شما را دنبال می‌کنند، اما فعالیتی در پیج شما ندارند ( مانند مشاهده پست‌ها، کامنت و لایک و غیره ) با اسم فالوور فیک شناخته میشوند. این نوع فالوور‌ها فقط عدد فالوور‌های شما را افزایش می‌دهند و برای برخی از مسائل می‌تواند به شما کمک کند.
به عنوان مثال، اگر پیج محصولات دارید، بالا بودن فالوور‌های شما مانند داشتن تیک آبی می‌تواند معتبر باشد ! برای درک بهتر این موضوع، نیاز است که کلاه خود را قاضی کنید و این سوال را از خود بپرسید که وقتی یک محصول با یک کیفیت و قیمت مشابه، در دو پیج متفاوت وجود داشته باشد، آیا شما به پیجی که فالوور بیشتری دارد اعتماد می‌کنید یا آن پیجی که فالوور کمتری دارد؟
افزایش دنبال کنندگان با فالوور فیک، در واقع به صورت غیر مستقیم این مسئله را به کاربر تلقین می‌کند که پیجی که بیشترین فالوور را دارد، قطعا از اعتبار و محبوبیت زیادی برخوردار بوده که توانسته این میزان فالوور را کسب کند!

خرید فالوور فیک بدون خطر



به یک روش و قوائدی خاص، خطر خرید فالوور فیک را کاهش دهید ! با برنامه ریزی مناسب، در کنار خرید فالوور واقعی، احتمال جریمه شدن و حذف فالوورهای اینستاگرام را کاهش می‌دهید.
روش خرید فالوور فیک اینستاگرام (چه ارزان یا گران ) به این صورت است که اگر شما 1000 فالوور واقعی دارید، فقط تا سقف 5 هزار فالوور فیک می‌توانید خرید کنید.
اما نه به صورت یکجا، بلکه هفته اول فقط 100 فالوور خرید کنید، هفته بعد 200 عدد، هفته بعد 400 عدد، و هفته‌ی بعد مجددا 400 عدد. با این کار، فالوور ها با سرعت آهسته و نرمال مانند فالوور واقعی به پیج شما افزوده می‌شوند و هیچ مورد مشکوکی نخواهد داشت.
اما اگر یک روزه برای پیجی که 1k فالوور دارد، اما به ناگهان 5k فالوور فیک دریافت می کند، کاملا مشخص است که فالوور ها خریداری شده و اینستاگرام تمام فالوور ها را حذف می‌کند.
برای اینکه بتوانید فالوور فیک بیشتری خرید کنید، قبل از آن حتما باید فالوور واقعی خریداری کنید.

قیمت 10k ( 10000 ) فالوور فیک



ما با جستجوی عبارت "خرید فالوور فیک " تمام سایت های فروشنده فالوور فیک را بررسی و دسته بندی کرده ایم که می توانید از جدول زیر، لیست کامل قیمت ها را مشاهده کنید. قیمت هایی که مشاهده می کنید، از ارزان ترین فالوور موجود در سایت ها بوده که خودتان با ورود به سایت ها می توانید قیمت های آپدیت شده را مشاهده کنید.
توجه کنید که هیچ یک از قیمت ها برای یک نوع کیفیت و سرعت نبوده و فقط قیمت بر اساس ارزان ترین فالوور هر سایت بوده است. ( قیمت ها برای 10k فالوور فیک و به تومان می باشد )
نام سایت قیمت 10k فالوور فیک ( تومان )
followjet.com 680,000
saanaset.com 440,000
follownic.com 240,000
خریدفالووراینستاگرام.com 170,000
mymember.shop 160,000
digi-follower.com 160,000
followeran.com 123,500
irfollower.com 113,800
shirazsocial.com 19,000

با استناد به جدول بالا، shirazsocial ارزانترین قیمت برای 10k فالوور فیک را ارائه می دهد ، اما توجه کنید که این 10k فالوور با فالوور های مثلا followjet یک کیفیت نبوده و بسیار تفاوت دارند.
به عنوان مثال فالوور های فیک شیرازسوشیال، تمام اسامی خارجی دارند، اما فالوور های فالوجت، اسامی و پروفایل ایرانی دارند و مثلا فالوور های فالونیک، به صورت ترکیبی، فالوور ایرانی و خارجی دارد. ( هر چند که شیرازسوشال، فالوور فیک گرانتر با کیفیت ایرانی هم دارد، اما ارزان ترین سرویس این فروشگاه، فقط 19000 تومان برای 10کا فالوور دریافت می کند )
پس به هیچ عنوان کیفیت ها یکسان نمی باشد. اما اگر قصد شما افزایش فالوور فیک است و مهم نیست که فالوور ها کجایی هستند، ارزانترین فالوور فیک هم به شما کمک می کند.
نکته : قیمت های بالا در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ دریافت شده است و برای دریافت آپدیت قیمت ها به خود فروشگاه ها مراجعه کنید.
برچسب ها: اینستاگرام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها