به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۳۶۹۷۶۴

بنگر: می‌شود از این گروه صعود کرد

بنگر: می‌شود از این گروه صعود کرد
گروه ورزشی: بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص شرایط تیم در آستانه شروع جام جهانی صحبت کرد.به گزارش ایلنا، جام جهانی 2022 قطر تا 4 روز دیگر شروع خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران هم که در گروه B مسابقات با ولز، انگلیس و آمریکا هم گروه شده باید 30 آبان ماه به مصاف انگلیس برود و سخت‌ترین بازی خودش در این گروه را انجام دهد.

محسن بنگر در خصوص شرایط تیم ملی در این دوره از مسابقات اظهار داشت: تیم ملی اردوی خوبی داشته و بازیکنان داخلی چند هفته قبل از سفر به قطر زیر نظر کی‌روش کار می‌کردند تا به هماهنگی بیشتری برسند و این اتفاق خوبی است، با این وجود شاکله اصلی تیم ملی را لژیونرها تشکیل می‌دهند و آمادگی آنها تعیین می‌کند که وضعیت تیم ملی در چه شرایطی است. 

وی در مورد تقابل  ایران با نیکاراگوئه پیش از سفر به قطر گفت: به نظرم بازی‌های دوستانه در این مقطع خیلی تاکتیکی نیستند و بیشتر هدف‌شان محک خوردن برخی مسائل در ذهن سرمربی و البته قراردادن بازیکنان در شرایط بازی است. لژیونرها در تیم‌هایشان بازی می‌کردند و بازیکنان داخلی که در اردو بودند از این شرایط خارج شدند و برای همین بازی دوستانه گذاشتند که البته با بدشانسی یک بازیکن در این دیدار مصدوم شد و او را از دست دادیم.
بازیکن اسبق تیم ملی در مورد فهرست کی‌روش و اینکه چرا یک بازیکن کمتر با خودش به اردو برد، توضیح داد: واقعاً عجیب بود که چرا از یک سهمیه بازیکن برای جام جهانی استفاده نشد. یکی از همین 4 بازیکنی که در روز آخر خط خوردند یا نفرات دیگری هم بودند که می‌توانستند نفر 26 ام این فهرست باشند ولی باید دلیل این موضوع را از کی‌روش پرسید و حتماً منطقی برای این تصمیم خودش داشته است.

پیشکسوت فوتبال در مورد بازی پیش رو مقابل تونس هم گفت: معمولا در آستانه شروع جام جهانی تیم‌ها بازی سنگین نمی‌گذارند و بازی تونس هم یک بازی برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان است. امیدوارم در این بازی مصدوم ندهیم و با آمادگی بالا به مصاف تیم ملی انگلیس برویم.

بنگر در مورد شانس صعود ایران از گروهش گفت: کی‌روش تجربه خوبی از حضور در جام جهانی دارد و این نقطه مثبتی برای تیم ماست. ما توانایی این را داریم مقابل آمریکا و ولز نتایج خوبی بگیریم و به نظرم اگر مقابل انگلیس بتوانیم یک مساوی کسب کنیم تا حد زیادی از راه صعود را رفتیم. فرض کنید ما بتوانیم انگلیس را در بازی اول متوقف کنیم و این تیم 2 امتیاز از دست بدهد آنوقت همه تلاشش را می‌کند که دو بازی بعدی را ببرد تا جایگاهش به خطر نیافتد و اگر این اتفاق رخ دهد ما یک امتیاز از دو هم گروهی دیگر جلو افتاده‌ایم. کمی شانس داشته باشیم می‌شود از این گروه صعود کرد.
برچسب ها: محسن بنگر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها