به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۳۷۰۲۲۷

جام‌جهانی قطر آخرین شانس ساوتگیت؟

جام‌جهانی قطر آخرین شانس ساوتگیت؟
گروه ورزشی: گرت ساوتگیت سرمربی نسبتا موفق تیم ملی انگلیس، ممکن است شانس آخر خود را در قطر با این تیم سپری کند.به گزارش ایلنا، تیم ملی انگلیس بعد از چهارمی در جام‌جهانی 2018 روسیه که بهترین نتیجه تاریخ آن‌ها در ادواری بود که مسابقات در جایی جز انگلیس برگزار شده، به رقابت‌های یورو 2020 رسید. بعد از عملکرد خوب و  رسیدن به فینال خانگی در ومبلی، همه چیز برای جاودانه شدن نام گرت ساوتگیت در تاریخ فوتبال انگلیس فراهم بود؛‌ اما نام گرت طلایی نشد.

سه‌شیرها در فینال خانگی و مقابل چشمان تعداد زیادی از هواداران خود‌، در ضربات پنالتی که همیشه برای آن‌ها به نوعی شوم بوده، جام را به آتزوری دادند تا ساوتگیت بعد از نیمه‌نهایی جام‌جهانی و شکست مقابل کرواسی، بعد از آن شکست در رده‌بندی مقابل بلژیک و چهارمی در جام، بار دیگر در یک دیدار بزرگ زمین‌گیر شود.
 
به نقل از خیل عظیمی از منتقدان فوتبال انگلیس، جام‌جهانی 2022 قطر می‌تواند آخرین فرصت گرت ساوتگیت برای کشیدن رنگ طلایی روی نام خود در کتاب تاریخ تیم ملی انگلیس باشد.تجربه ثابت کرده است که مربیان انگلیس، زمان زیادی برای اثبات خود ندارند و این مربی هم احتمالا از این موضوع مستثنی نباشد. گرت دو تورنمنت بزرگ را با انگلیس تجربه کرده و انتظارات از او در این تورنمنت با توجه به نسل پخته شده‌ای از بازیکنان که در دو جام قبلی هم بازی کرده‌اند در اختیار دارد،‌ بسیار بالاست و در صورت عدم موفقیت، ممکن است جایگاه خود در سکان هدایت انگلیس را از دست بدهد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها