به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۳۷۰۳۹۶

اعتراف هازارد: کیفیت ۲۰۱۸ را ندارم

اعتراف هازارد: کیفیت ۲۰۱۸ را ندارم
گروه ورزشی:کاپیتان تیم ملی فوتبال بلژیک قبل از آغاز جام جهانی اعتراف کرد که از آن بازیکن آماده سال ۲۰۱۸ فاصله گرفته است.به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال بلژیک یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
 
بلژیک یکی از پر مهره‌ترین تیم های جام جهانی است و بازیکنان سرشناس زیادی را در اختیار دارد که یکی از آنها ادن هازارد است که در رئال مادرید بازی می‌کند. البته خود هازارد هم اعتراف کرد که از روزهای اوج خود فاصله گرفته است اما با این حال آماده است تا به تیم ملی فوتبال کشورش در این رقابت بزرگ فوتبالی کمک کند.

هازارد گفت: به صراحت بگویم که با آن بازیکن آماده و با کیفیت سال ۲۰۱۸ فاصله دارم. در سال ۲۰۱۸ جزو ۱۰ بازیکن برتر فوتبال جهان بودم و از آمادگی بالایی برخوردار بودم. به هر حال سن من بالاتر رفته است و باید اعتراف کنم که کیفیت ۲۰۱۸ را ندارم و اصلا نمی‌توانم چنین ادعایی هم داشته باشم. من از نظر ذهنی و بدنی در دو سال اخیر بسیار اذیت شده‌ام و به همین خاطر مجبور به گفتن چنین چیزی شدم.

او ادامه داد: اگر بدنم جواب دهد می‌توانم در جام جهانی دست به کار های بزرگی بزنم. من همان مهارت ها و توانایی های قبل را دارم و تنها به خاطر دوری از فوتبال اعتماد به نفس خود را از دست داده‌ام. آیا می‌توانم دوباره روزهای خوبی را تجربه کنم؟ بدون شک می‌توانم و من بسیار امیدوار هستم. هازارد در پایان گفت: بازی کردن در جام جهانی اصلا آسان نیست و پیروزی در هیچ بازی راحت نیست. ما باید در بازی نخست خود به پیروزی برسیم تا کار ما برای صعود راحت شود. در گروه سختی قرار داریم و همه تیم ها شانس صعود دارند.تیم ملی فوتبال بلژیک با تیم های کانادا، مراکش و کرواسی همگروه است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها