به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۳۷۰۵۴۱

اردوی تیم ملی انگلیس در قطر لوکس‌تر از کشتی تایتانیک

اردوی تیم ملی انگلیس در قطر لوکس‌تر از کشتی تایتانیک
گروه ورزشی: در ماه فوریه بود که یکی از رسانه‌های انگلیسی فاش کرد که گرت ساوت‌گیت محل اقامت تیمش در قطر را پیدا کرده است. انگلیسی‌ها حالا در آستانه شروع رقابت‌های جام جهانی در هتل پنج ستاره و ساحلی سوق‌الوکره مستقر شده‌اند؛ هتلی که در خیابان ۸۹۱ و در منطقه لؤلؤ قرار گرفته است. این هتل سنتی دارای اتاق‌هایی با سقف کاه‌گلی و با طراحی‌ای الهام گرفته شده از روستایی در آن منطقه که به دهکده ماهیگیری و مروارید شهره است، ساخته شده است.
این هتل زیبا در محیطی کاملا آرام و دنج بنا شده و دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های مدرن و لوکس است. رستوران‌هایی با ذائقه‌های غذایی مختلف در این هتل موجود است و در مجموع شاهد حضور پنج رستوران در پنج فضای متفاوت هستیم که یکی از آن‌ها ساحلی است. این هتل که در ۱۰ مایلی دوحه قرار دارد از نظر امکانات هیچ کم‌وکسری ندارد و در واقع تنها منع موجود بری انگلیسی‌ها استفاده از مشروبات الکلی است که شاید برای پشت سر گذاشتن یک تورنمنت خوب خیلی به کارشان هم نیاید. 
یکی از دلایلی که کادرفنی تیم ملی فوتبال انگلیس این هتل را انتخاب کرده، نزدیکی‌اش به ۸ ورزشگاه میزبان جام جهانی است. در این هتل می‌توانید از رستورانی با چشم‌انداز رو به دریا لذت ببرید. منوی درمانی آب گرم هم از ویژگی‌های جالب این هتل است که برای هر ساعت ممکن ۱۰۰ پوند برای شما هزینه در بر داشته باشد. یک باشگاه بدنسازی کوچک هم در این هتل وجود دارد که به خوبی می‌تواند نیازهای کادر فنی انگلیس در در طول استقرار تیم ملی این کشور برآورده سازد.
اولین حریف ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه سعود بن عبدالرحمان که با وسیله‌ نقلیه فاصله‌ای 5 دقیقه‌ای با هتل دارد، تمریناتش را انجام می‌دهد. یک استادیوم ۱۲ هزار نفری که برای باشگاه الوکره ساخته شده و به نام همین باشگاه هم شناخته می‌شود. البته بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قرار است استادیوم تازه تاسیس و زیبای الجنوب، ورزشگاه اختصاصی این باشگاه شود؛ تیمی که امید ابراهیمی یکی از اعضای آن است و این هافبک ملی‌پوش با فضای آن آشنایی فراوانی دارد.
در زیر به برخی امکاناتی که در هتل سوق الوکره در دسترس انگلیسی‌ها قرار دارد اشاره می‌کنیم:

انگلیس تمرین‌های خود را در استادیوم عبدالرحمن در طول جام جهانی برگزار خواهد کرد. جایی که استادیوم اختصاصی الوکره به شمار می‌رود و قرار است پس از برگزاری جام جهانی استادیوم تازه تاسیس الجنوب جایگزین آن شود.

این استادیوم ظرفیتی 12 هزار نفری دارد و فاصله 6 مایلی با پایتخت قطر یعنی دوحه دارد.

گرت ساوت‌گیت و بازیکنان تیم ملی انگلیس در یکی از تمرینات تیم ملی انگلیس در یکی از جلسات تمرینی طی روزهای اخیر.

اعضای تیم فوتبال انگلیس در هتل سوق الوکره اقامت دارند؛ هتلی 5 ستاره که با زمین تمرین تیم ملی انگلیس فقط 5 دقیقه فاصله دارد.

هتل 5 ستاره سوق‌الوکره یک استراحتگاه ساحلی با امکانات اسپا است و چندین رستوران نیز در آن وجود دارد.

یکی از قسمت‌های داخلی این هتل مجلل و 5 ستاره.

اقامت در هر اتاق این هتل در این وقت سال معمولا 110 پوند به ازای هر شب هزینه در بردارد.

یکی از سالن‌های آب درمانی هتل مدرن سوق‌الوکره که می‌تواند میزبان تمامی بازیکنان تیم فوتبال انگلیس به طور همزمان باشد.

داخل یکی از حمام‌های هتل محل استقرار انگلیس در قطر.

این هتل به طور کامل برای مسابقات رزرو شده است و تمامی آن در اختیار تیم ملی انگلیس قرار دارد.

طراحی این هتل با استفاده از تاریخ الوکره انجام شده که یک دهکده ماهیگیری و مروارید است.

این هتل به راحتی در طول مسابقات از قسمت‌های مختلف شهر دوحه قابل دسترسی است.

مکانی دیگر برای ریکاوری تیم ملی انگلیس در جریان مسابقات.

با وجود داشتن چند رستوران بازیکنان انگلیس فقط در یکی از رستوران‌های این هتل غذا خواهند خورد.
علاوه بر امکانات ذکر شده در بالا که می‌تواند اقامتی بسیار راحت را در قطر برای اعضای تیم ملی فوتبال انگلیس تضمین کند، کادر فنی تیم فوتبال این کشور هم می‌‎تواند با در اختیار داشتن سالن‌های ورزشی مختلف در همین هتل و همینطور استادیوم الوکره که با فاصله بسیار کمی از هتل محل اقامت آنها قرار دارد با خیال راحت تمام برنامه‌های تمرینی خود را در خلال مسابقات به اجرا دربیاورد.
در زیر به برخی از امکانات ورزشی در دسترس تیم ملی انگلیس در هتل سوق الوکره و همینطور ورزشگاه الوکره نیز اشاره شده است:


کایل واکر یکی از مصدومان کلیدی تیم فوتبال انگلیس در حال ریکاوری زیر نظر کادر پزشکی و فنی سه‌شیرها در مکانی که به طور ویژه برای تیم ملی این کشور طراحی شده است.

در این هتل مجلل امکانات جالبی نظیر دارت نیز وجود دارد؛ ورزشی که به تمرکز بالا برای رسیدن به هدف نیاز دارد و این همان چیزی است که انگلیس‎‌ها برای پایان دادن به طلسم عدم موفقیت خود در جام جهانی به آن نیاز مبرم دارند.



سالن بدنسازی کوچک اما مجهزی نیز در هتل محل اقامت انگلیسی‌ها در دسترس بازیکنان و کادر فنی رقیب ایران قرار دارد.

داشتن یک سالن بسکتبال با تزئیناتی متناسب با پرچم تیم ملی انگلیس دیگر امکاناتی است که در دسترس گرت ساوت‌گیت قرار دارد تا در خلال بازی‌ها هر وقت احساس کرد تیمش زیر فشار زیادی قرار دارد بازیکنانش را با سوق دادن به ورزشی دیگر در محیطی مناسب با ذهنیتی بهتر آماده مسابقه بعدی تیمش کند.

لوک شاو در حال تماشای ویدئویی از امیر خان، بوکسور معروف اهل بریتانیا به همراه جاش دنزل، مجری انگلیسی در یکی از اتاق‌های استادیوم الوکره است.

یکی از اتاق‌های جالب ورزشگاه الوکره، اتاق خاطرات نام دارد‌. جک گریلیش با کلاکتی که نام او بر آن درج شده بود عکسی به یادگار گرفت.

آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال با دستکش‌های خاص خود در تمرینات انگلیس در ورزشگاه الوکره دیده شد. او بسیار امیدوار است در این تورنمنت فرصت بازی پیدا کند.
برچسب ها: تیم ملی انگلیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها