به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۷۰۹۴۲

سفارش‌های آیفون ۱۴ پلاس بالاخره به استرالیا و نیوزلند رسید

گروه فناوری: نیوزلند و استرالیا به‌دلیل تفاوت در منطقه زمانی، همیشه اولین کشورهایی هستند که دستگاه‌های جدید اپل را دریافت می‌کنند و آیفون ۱۴ پلاس هم از این قاعده مستثنی نیست.
سفارش‌های آیفون ۱۴ پلاس بالاخره به استرالیا و نیوزلند رسید
آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس در ۱۶ سپتامبر عرضه شده بودند. اما آیفون ۱۴ پلاس با تاخیر عرضه شد. قبل از معرفی مدل‌های آیفون ۱۴، شایعاتی مبنی بر مشکلات تولیدی وجود داشت که باعث تاخیر در تولید دستگاه‌های ۶.۷ اینچی می‌شد و این موضوع صحت داشت. آیفون ۱۴ پلاس با اندازه ۶.۷ اینچی مانند آیفون ۱۴ پرو مکس، جایگزینی برای نسل قبلی آیفون ۱۳ مینی با صفحه نمایش ۵.۴ اینچی در خط تولید شده است.
دستگاه‌های آیفون مینی فروش خوبی نداشتند و همین باعث شد که اپل تصمیم بگیرد تا اپل تولید اندازه کوچک‌تر را متوقف کند. استرالیایی‌ها و نیوزلندی‌هایی که آیفون ۱۴ پلاس را پیش سفارش کرده‌اند، تحویل‌های خود را دریافت کرده و اولین تصاویر و برداشت خودشان را هم در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. انتظار نداریم که آیفون ۱۴ پلاس به اندازه مدل‌های آیفون ۱۴ پرو محبوب باشد، چرا که مجموعه‌ای از ویژگی‌های جذاب را به دستگاه‌های پرو اضافه کرده است که در مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ موجود نیستند. از آن‌جایی که نیوزلند فروشگاه اپل ندارد، مشتریان استرالیا اولین کسانی هستند که می‌توانند آیفون ۱۴ پلاس را انتخاب کنند.

قیمت آیفون 14 پلاس در استرالیا
قیمت محصولات اپل در استرالیا مانند سایر مناطق تعیین می‌شود و روند عرضه در این کشور می‌تواند ایده‌های خوبی از آن‌چه می‌توانیم در فروشگاه‌های دیگر تجربه کنیم، به همراه داشته باشد. تقاضای زیادی برای مدل‌های آیفون ۱۴ پلاس پیش بینی نمی‌شود و تقریبا اکثرا کارشناسان اعتقاد دارند که این مدل هم مانند مینی شکست خورده خواهد بود. پس از نیوزلند و استرالیا، فروش آیفون ۱۴ پلاس در آسیا، خاورمیانه، اروپا و در نهایت آمریکای شمالی آغاز خواهد شد. با این روند عرضه، فصل آیفون به پایان می‌رسد و ما می‌توانیم توجه خود را به سمت معرفی محصولات بیشتر در اواخر سال ۲۰۲۲ معطوف کنیم.
مدل‌های جدیدی از آیپد پرو هم معرفی شده‌اند و اگر شایعه‌ها درست باشند، می‌توانیم نسخه‌های جدیدی از مک بوک پرو و مک مینی را نیز در کنار یک آیپد ارزان‌تر در بازار داشته باشیم. آیفون ۱۴ پلاس در همان هفته‌های اول عرضه خود با مشکل مواجه شده است و کارشناسان از شکست اپل در عرضه این گوشی صحبت می‌کنند. این روند تا جایی جلو رفته است که گویا اپل دستور به کاهش تولید در کارخانه‌های مختلف داده و حتی در برخی از تامین کنندگان نیز تولید کاملا متوقف شده است. (منبع: خبر آنلاین)



خرید اقساطی آیفون ۱۴ پرو مکس
علاقه‌مندانی که مثل سال‌های گذشته به‌دنبال خرید بهترین گوشی اپل در سال ۲۰۲۲ هستند، باز هم باید آیفون ۱۴ پرو مکس را انتخاب کنند. این گوشی همان صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی را مانند آیفون ۱۴ پلاس به همراه دارد، اما امکاناتی را می‌بینیم که ویژه‌تر بوده و ارزش خرید بالاتری هم دارد. با خرید اقساطی آیفون ۱۴ پرو مکس دیگر نگرانی از بابت هزینه بالای آن نداشته و می‌توانید برنامه ریزی مالی بهتری را تجربه کنید.
این بار رنگ بنفش تیره این گوشی به‌عنوان گزینه جدید، انتخابی هیجان انگیز است و خیلی از خریداران هم به دنبالش هستند. این گوشی هم به ماژول دوربین ۳ گانه مجهز شده است و سنسور واید آن ۴۸ مگاپیکسلی است. دو سنسور بعدی از اولترا واید و تله فوتو هم همچنان ۱۲ مگاپیکسلی هستند،‌ اما به واسطه افزایش اندازه، می‌توانند نور را بهتر جذب کرده و کیفیت و جزئیات بیشتری هم در زمینه عکس برداری و فیلم برداری داشته باشند. دوربین‌ها این بار هم به واسطه iOS 16 می‌توانند سبک‌های بیشتری را در عکس برداری و فیلم‌برداری داشته باشند.

بازرگانی سیب؛ فروشگاهی ایده آل برای خرید محصولات اپل
فروشگاه بازرگانی سیب اقدام به فراهم سازی جدیدترین محصولات اکونومی اپل می‌کند و امسال نیز می‌توانید آیفون ۱۴ را در تمامی مدل‌ها، پیکربندی‌ها و طیف‌های رنگی به‌صورت اقساطی و نقدی خریداری کنید. می‌توانید قیمت آیفون 14 پلاس و مدل‌های دیگر را از سایت چک کرده و به عنوان یک مرجع به این سایت نگاه کنید. خرید اقساطی آیفون ۱۴ پرو در رنگ‌های متنوع و پیکربندی‌های حافظه متنوع، فراهم شده است و تنها با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل می‌توانید به سراغش بروید.
اپل واچ سری ۸ هم که در رویداد Far Out و همزمان با سری آیفون ۱۴ معرفی شد، برای خرید اقساطی فراهم شده است و مدل‌های متنوع آن را می‌توانید به عنوان مکمل کاملی برای آیفون دریافت کنید. اپل واچ زیبا و قدرتمندتر شده است و این بار با ماندگاری باتری بیشتری هم می‌توانید به سراغش بروید. در کنار آن دو اپل واچ تازه یعنی اپل واچ اولترا و اپل واچ SE جدید را هم داریم که می‌توانند خرید ایده آلی برای شما باشند. اپل واچ اولترا قیمت بالاتری داشته و با قابلیت‌های خاص برای ورزشکاران و ماندگاری باتری چند برابری ارائه شده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها