به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۳۷۳۷۵۰

قهرمان جام جهانی از بین این هشت تیم

قهرمان جام جهانی از بین این هشت تیم
گروه ورزشی: جام جهانی 2022 کم کم وارد حساس‌ترین لحظه‌های خود می شود. اینک چهره هشت تیم نهایی مشخص شده و قهرمان از بین یکی از همین هشت تیم خواهد بود. هشت برنده مرحله یک هشتم نهایی، چهار دیدار مرحله یک چهارم نهایی را برای تعیین دو پای نیمه نهایی برگزار می کنند و تا ده روز دیگر قهرمان هم مشخص خواهد شد.
در آخرین روز از مرحله یک هشتم نهایی، مراکش توانست اسپانیا را در ضربات پنالتی شکست دهد و پرتغال هم کار سختی مقابل سوئیس نداشت و با پیروزی شش بر یک، راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. این دو تیم به کرواسی، هلند، انگلیس، برزیل، آرژانتین و فرانسه پیوستند تا تشکیل دهنده هشت تیم نهایی جام جهانی باشند؛ هشت تیمی که کاپیتان یکی از آنها جام را بالای سر خواهد برد.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، دیدارهای یک چهارم نهایی به شرح زیر برگزار می شود:
جمعه 18 آذر
کرواسی – برزیل 18:30
هلند – آرژانتین 22:30
برنده این دو دیدار با یکدیگر در نیمه نهایی روبرو خواهند شد تا یک پای فینال را تعیین کنند. در این سوی جدول، احتمال برگزاری نیمه نهایی های کلاسیکی چون هلند – برزیل و برزیل – آرژانتین وجود دارد.
شنبه 19 آذر
مراکش – پرتغال 18:30
انگلیس – فرانسه 22:30
برنده این دو دیدار با یکدیگر در نیمه نهایی روبرو خواهند شد تا پای دیگر فینال را تعیین کنند. برنده دیدار انگلیس و فرانسه باید در این مرحله یا با شگفتی ساز جام یا قهرمان یورو 2016 بازی کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها