به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۳۷۳۹۹۶

تصمیم نهایی اسپانیا: کار انریکه تمام شد

تصمیم نهایی اسپانیا: کار انریکه تمام شد
گروه ورزشی: حذف ناباورانه تیم ملی اسپانیا در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر در دیدار برابر تیم ملی مراکش باعث شد که موجی از انتقادات علیه انریکه به راه بیفتد. 
این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری معتقد بودند این تیم جز مدعیان اصلی قهرمانی است و شانس این را دارد که پس از جام جهانی 2010 یک بار دیگر جام قهرمانی جهان را این بار در قطر بالای سر ببرد. 
قرارداد انریکه با فدراسیون فوتبال اسپانیا تا پایان جام جهانی 2022 بود اما با توجه به فاصله کم تا زمان برگزاری مسابقات انتخابی یورو 2024 و همچنان فاصله 18 ماهه تا زمان برگزاری این رقابت‌ها، انتظار می‌رفت که همکاری دو طرف با یکدیگر ادامه پیدا کند. 

اما حالا کادناسر خبر داده است که نمایش ضعیف اسپانیا برابر مراکش و حذف دور از انتظار این تیم باعث شده که مدیران فوتبال این کشور در تصمیم‌‎شان برای ادامه همکاری با این مربی سابق بارسلونا تجدید نظر کنند. 
در این خبر آمده که تصمیم نهایی برای قطع همکاری با انریکه گرفته شده و قرار است در فاصله 48 ساعت آینده این موضوع به صورت رسمی اعلام شود. 
پیش از این روزنامه مارکا نیز با تایید این خبر اعلام کرده بود که لوئیز دلا فوئنته گزینه اصلی فدراسیون فوتبال اسپانیا برای جانشینی انریکه به حساب می‌آید. 
برچسب ها: تیم ملی اسپانیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها