به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۳۷۴۶۷۸
نیکولو بارلا:

حتی یک نیمه از جام جهانی را هم ندیده‌ام

حتی یک نیمه از جام جهانی را هم ندیده‌ام
گروه ورزشی: تیم ملی ایتالیا تابستان سال گذشته فاتح یورو 2020 شد و بسیاری این تیم را یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی می دانستند. اما آتزوری ناباورانه در پلی آف برابر مقدونیه شمالی شکست خورده و حتی شانس حضور در این تورنمنت را نیز از دست داد. به نظر می رسد نیکولو بارلا هنوز با این اتفاق تلخ کنار نیامده و به همین علت تمایلی به تماشای مسابقات جام جهانی ندارد.

نیکولو بارلا گفت: "من هنوز حتی یک نیمه از بازی های جام جهانی 2022 را نیز ندیده‌ام، زیرا هنوز نمی‌فهمم دقیقا چه احساسی دارم. من در مقابل این ناامیدی بزرگ و عدم راهیابی به این مسابقات هنوز حس و موضع روشن و مشخصی ندارم. همه می‌گویند که هر چیزی بالاخره تمام می شود، اما برای من، نتیجه این بار ناعادلانه بود.
به نظر من قهرمانان اروپا و آمریکای جنوبی باید به طور خودکار سهمیه حضور در جام جهانی فوتبال را داشته باشند. این بار نوبت ما بود و فردا ممکن است نوبت تیم دیگری باشد. از نظر من هر تیمی که قهرمانی اروپا یا کوپا آمه ریکا را فتح کرده، همیشه سزاوار حضور در جام جهانی است. البته در نهایت اگر یکی از هم تیمی هایم قهرمان این تورنمنت شود، خوشحال خواهم شد. دوست دارم مارسلو بروزوویچ بتواند پس از باخت در فینال در مقابل فرانسه در جام جهانی 2018 انتقام بگیرد و قهرمانی نصیب تیم ملی کرواسی شود."
برچسب ها: تیم ملی ایتالیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها