به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۳۷۵۲۴۳

ستاره رئال گزینه مدیر فنی آلمان را معرفی کرد

ستاره رئال گزینه مدیر فنی آلمان را معرفی کرد
گروه ورزشی: عملکرد اولیور بیرهوف به عنوان مدیر فنی تیم ملی آلمان در سال های اخیر به شدت مورد انتقاد کارشناسان قرار داشت و بسیاری او را یکی از دلایل افت این تیم در ادوار اخیر توصیف می کنند. بیرهوف اخیرا استعفا داد و حالا نام های زیادی برای احراز این پست مطرح شده است. حالا تونی کروس به تمجید از عملکرد پر مرته‌ساکر، بازیکن سابق آلمان پرداخته و مدعی شد او خصوصیاتی دارد که می تواند این وظیفه را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

تونی کروس گفت: "من پر مرته‌ساکر را به عنوان جانشین اولیور بیرهوف برای احراز پست مدیریت فنی تیم ملی آلمان در آینده پیشنهاد می کنم. من واقعاً فکر می کنم که پر مرته‌ساکر گزینه مناسبی برای انجام این کار است. او شخصیت بزرگی داشته، دارای اقتدار فراوانی است و از طرف دیگر نیز فردی صمیمی و همراه با افرادی است که در اطرافش حضور دارند.
مرته‌ساکر رفتاری فوق‌العاده و همیشه حرفه‌ای داشته و می‌تواند کاری کند که دوباره ارتباط هواداران تیم ملی آلمان با بازیکنان تیم بهبود یابد و آنها باز هم به حمایت از تیم بپردازند. از نظر من او گزینه واقعا مناسبی برای انجام این وظیفه در تیم ملی آلمان خواهد بود. او همچنین تجربه زیادی در زمینه کار کردن با بازیکنان جوان داشته و بعد از سال ها فعالیت در آکادمی باشگاهی مانند آرسنال، می تواند به خوبی این نقش را در تیم ملی آلمان نیز ایفا کند."
برچسب ها: تونی کروس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها