به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۳۷۵۶۸۲
ناصر الخلیفی: او می‌خواهد کنار ما بماند؛

پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید مسی دست به کار شد

پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید مسی دست به کار شد
گروه ورزشی: لیونل مسی خود را آماده بازی یکشنبه شب در ورزشگاه لوسیل در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل فرانسه می‌کند، اما در فاصله ۴۸ ساعت مانده به این مسابقه ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد این ستاره آرژانتینی را در تیم خود حفظ می‌کنند.
الخلیفی در این باره اظهار کرد: من قبلا هزاران بار تاکید کرده‌ام که لئو در پاریس بسیار خوشحال است و خودم هم می‌بینم که او علاقه‌مند به ادامه همکاری بوده و این موضوع را پس از پایان جام جهانی بررسی خواهیم کرد.
پاری‌سن‌ژرمن به توانایی مسی برای بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا در سن ۳۶ سالگی برای فصول آینده نیز اطمینان دارد و به همین دلیل برای تمدید قرارداد این فوق ستاره فوتبال جهان دست به کار شده است.


قرارداد لیونل مسی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید که تیم فرانسوی در کنار عملکردش در این باشگاه و در نظر گرفتن درخشش خیره کننده او در جام جهانی قطر علاقه‌مند است قرارداد او را حداقل برای یک سال دیگر تمدید کند.
گفتنی است، لیونل مسی در فصل جاری ۱۹ بازی در تمام رقابت‌های داخلی و اروپایی برای پاری‌سن‌ژرمن انجام داده که طی این مدت موفق شده ۱۲ گل به ثمر رساند و ۱۴ پاس گل بدهد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها