به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۳۷۵۷۰۰

دمبله: نباید بگذاریم توپ حتی به مسی برسد

دمبله: نباید بگذاریم توپ حتی به مسی برسد
گروه ورزشی: تیم ملی فرانسه روز یکشنبه در فینال جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی آرژانتین خواهد رفت تا تکلیف قهرمان این رقابت‌ها مشخص شود. 
دمبله یکی بازیکنان درخشان تیم دیدیه دشان در طول این مسابقات بود و نمایش خوبی را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشت و حالا آماده است که برابر هم تیمی سابقش به میدان برود. 
او با تمجید از مسی به خبرنگاران گفت:« من در 20 سالگی به بارسا رفتم و می‌خواستم همه کار را خودم انجام دهم. او من را آرام کرد، به من گفت که زمانی برای دریبل زدن و زمانی برای پاس دادن وجود دارد. من چهار سال خوب را در بارسلونا سپری کردم و او یکی از کسانی بود که باعث شد عاشق بارسلونا باشم.»

این بازیکن با اشاره به رابطه نزدیکش با مسی اظهار داشت:« من عادت داشتم در رختکن کنار او بنشینم و او کمک زیادی به من کرد. او رابطه بسیار خوبی با بازیکنان جوان دارد و واقعا ساده و صادق است و ارتباط برقرار کردن با مسی بسیار راحت است.»
دمبله همچنین درباره توانایی این بازیکن به هم تیمی‌هایش در فرانسه هشدار داد و اضافه کرد:« ما باید در بازی فینال مطمئن شویم که او کمترین لمس توپ را دارد و نباید توپ به او برسد چون در این صورت بسیار خطرناک خواهد بود.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها