به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۳۷۵۸۲۲
بهترین خبر برای خروس‌ها

پیروزی فرانسه بر آنفولانزای شتری قبل از فینال!

پیروزی فرانسه بر آنفولانزای شتری قبل از فینال!
گروه ورزشی: قبل از بازی نیمه نهایی فرانسه برابر مراکش، دایو اوپامکانو و آدرین رابیو به دلیل ابتلا به ویروس شتر بازی را از دست دادند. این بیماری که شبیه به آنفولانزاست و سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند، سپس کینگزلی کومان را هم گرفتار کرد.

دیروز اکیپ گزارش داد، به فاصله دو روز تا شروع مسابقه فرانسه و آرژانتین، انتشار ویروس در اردوی فرانسه باعث شده رافائل واران و ابراهیم کوناته، دو مدافعی که مقابل مراکش ثابت بازی کردند، هم بیمار شوند. اکیپ نوشت که کادر پزشکی فرانسه طی ساعات آینده وضعیت آن‌ها را پیگیری می‌کند. دیدیه دشان، مربی فرانسه، امروز در نشست خبری بازی با فرانسه گفت که نمی داند شرایط بازیکنان مبتلا به آنفولانزای شتری چگونه است و وعده داد در تمرین امروز همه چیز مشخص خواهد شد. 

خبر خوب برای فرانسوی ها اینکه امروز رابیو، اوپامکانو، کومان، واران، کوناته، تئو هرناندز و شوامنی بدون مشکل تمرین کردند. شوامنی و تئو مصدوم بودند و سه بازیکن دیگر مشکوک به بیماری اما همه برای فینال در دسترس خواهند بود تا دشان با خیالی آسوده تر برای بازی با آرژانتین برنامه ریزی کند. دیدار فینال فردا ساعت 18.30 به وقت تهران در ورزشگاه لوسیل برگزار می شود.

برچسب ها: تیم ملی فرانسه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها