به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۳۷۶۴۱۷

با ابقای دشان: زیدان در پی بازگشت سریع به فوتبال

با ابقای دشان: زیدان در پی بازگشت سریع به فوتبال
گروه ورزشی: زیدان دیدارهای تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022 قطر را از اسپانیا دنبال کرد و با وجود این که دعوتنامه‌های بسیاری دریافت کرد اما راهی دوحه نشد.
او از شکست تیم ملی کشورش در فینال برابر تیم ملی آرژانتین بسیار ناراحت شد، خصوصا که پیش از این خودش نیز در جام جهانی 2006 طعم شکست در دیدار نهایی را چشیده بود.
پیش از این بسیاری مدعی شده بودند که کار دشان و فرانسه در پایان جام جهانی 2022 به اتمام می‌رسد و زیدان گزینه اصلی برای قبول هدایت این تیم خواهد بود اما حالا با توجه به تمدید قرارداد احتمالی با این مربی تا سال 2026، این مربی فرانسوی هم آماده است تا بار دیگر به عرصه فوتبال باشگاهی برگردد.
بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی علاقه زیادی به همکاری با او دارند. پاری سن ژرمن یکی از باشگاه‌هایی است که رویای نشستن زیدان روی نیمکت تیمش را در سر می‌پروراند اما او با توجه به شرایط و سازماندهی فعلی این باشگاه تمایلی برای هدایت این تیم ندارد.
سرمربی سابق رئال مادرید عجله‌ای برای انتخاب تیم بعدی‌اش ندارد. او در حال حاضر از زندگی کنار همسر و فرزندانش لذت می‎‌برد و دوست دارد هدایت تیمی را قبول کند که بداند شانس قهرمانی با آن را خواهد داشت و قرار است با باشگاهی با ساختار درست و قدرت فنی قابل قبول کار کند.
یوونتوس همچنان در بین گزینه‌های این مربی فرانسوی قرار دارد. او پیش از این نیز تاکید کرده بود که مایل است بار دیگر با این باشگاه همکاری کند اما باید دید که آیا نظرش از تابستان 2021 تغییر کرده است یا خیر.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها