به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۳۷۶۴۳۲

اعلام تاریخ رونمایی جدیدترین گوشی وان پلاس

اعلام تاریخ رونمایی جدیدترین گوشی وان پلاس
گروه فناوری: انتشار اخباری در مورد گوشی وان‌پلاس ۱۱ 5G سر و صدای بسیاری را ایجاد کرده است. مدل بعدی وان‌پلاس در تاریخ ۷ فوریه رونمایی خواهد شد.MySmartPrice گزارش می‌دهد که یک تست بنچمارک در Geekbench تأیید می‌کند که دستگاه با شماره مدل PHB110 از پردازنده جدید اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ پشتیبانی می‌کند.
 
این گواهی آزمایش همچنین نشان می‌دهد که دستگاه دارای گزینه‌ای است که شامل ۱۶ گیگابایت حافظه می‌شود (گزینه‌های دیگری که به احتمال زیاد ارائه می‌شوند شامل ۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت رم هستند).انتظار می‌رود وان‌پلاس ۱۱ 5G هشدار نمادین برند را بازگرداند. موردی که به کاربر امکان می‌دهد بدون نیاز به باز کردن قفل یا بیدار کردن دستگاه، به سرعت گوشی خود را در حالت‌های بی‌صدا، لرزش و زنگ قرار دهد.

OnePlus این ویژگی را در مدل 10T قرار داد تا جایی برای سایر ویژگی‌ها در داخل گوشی داشته باشد. این معامله‌ای بود که ظاهرا وان‌پلاس راه‌حلی برای آن پیدا کرده است.همچنین موارد دیگر کشف‌شده از این گوشی جدید نشان می‌دهد دستگاه از شارژ سریع ۱۰۰ واتی برای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند.ظاهراً OnePlus 11 5G دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED خمیده با وضوح ۱۴۴۰p (QHD+) و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز خواهد بود.
نمایشگر دارای یک بریدگی سوراخ گوشه‌ای برای دوربین سلفی جلویی خواهد بود (که می‌تواند برای چت‌های ویدیویی نیز استفاده شود).گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت با سنسور IMX۸۹۰ سونی هدایت می‌شود. همچنین می‌توانیم یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی را نیز ببینیم.
برچسب ها: گوشی هوشمند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها