به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۳
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۱ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : ۳۷۶۷۱

انصراف از یارانه‌​ها تاکنون چگونه بوده ​است؟

گروه اقتصادي:​ معاون برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری در بوشهر گفت: از زمان ثبت‌نام مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها تاکنون صدها هزار نفر با عدم ثبت‌نام و موافقت به استفاده منابع اعتباری در اجرای طرح‌های زیرساختی انصراف خود را اعلام کردند.
انصراف از یارانه‌​ها تاکنون چگونه بوده ​است؟
محمدباقر نوبخت در سفر به بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها از بیستم فروردین آغاز شده است، اظهار کرد: خوشبختانه مسیر ثبت‌نام درست و مطلوب در حال اجراست هرچند اوایل این طرح قدری با تأخیر اجرا شد. معاون برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری در بوشهر با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته صدها هزار نفر از ثبت‌نام در این مرحله انصراف داده‌اند، تصریح کرد: افرادی که انصراف داده‌اند موافقت خود را برای استفاده از منابع اعتباری دولت در راستای سرمایه‌گذاری در خدمات عمومی مانند حوزه سلامت، خدمات حمل و نقل و زیرساخت‌های دیگر اعلام کردند.

وی با قدردانی از کسانی که خود را نیازمند یارانه دانسته‌اند، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از طریق فضای مجازی در حال اجراست و در برخی نقاط که این امکانات وجود دارد به صورت کاغذی انجام می‌شود. نوبخت با قدردانی از همراهی هموطنانمان در اجرای هدفمندسازی مرحله دوم یارانه‌ها افزود: امیدوارم با نظارت دقیقی که بر اجرای این طرح می‌شود این طرح به نحو مطلوب به پیش برود. معاون برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری در بوشهر تأکید کرد: از حسن انتخاب مردم که خواستار افزایش خدمات عمومی و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل، بهداشت و درمان، اشتغال و تولید هستند قدردانی کرد.
مرجع : تسنيم