به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۳۷۶۹۰۱

گازگرفتگی ۲۵ اصفهانی در یک شب

گازگرفتگی ۲۵ اصفهانی در یک شب
گروه حوادث:سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲۵ نفر در ۲ حادثه گازگرفتگی در استان اصفهان مسموم شدند.عباس عابدی با اشاره به حادثه ترافیکی شب گذشته در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۴ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است. در این حادثه یک دستگاه پژو پارس در خیابان هزارجریب واژگون شده است.
 
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی ۱۱۵ برای این حادثه ابراز داشت: در این حادثه پنج نفر که همگی آقا حدوداً ۳۰ تا ۳۳ سال بودند مصدوم شده و به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شدند.
وی همچنین به حادثه گازگرفتگی در اصفهان اشاره کرد و گفت: این حادثه ساعت ۴ و ۴۷ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.عابدی افزود: این حادثه به دنبال استفاده از ذغال برای گرم کردن اتاق باغ در مبارکه کیلومتر ۳ جاده مجلسی رخ داده است.

وی با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی ۱۱۵ و آمبولانس فولاد مبارکه و یک کد هلال احمر برای این حادثه تصریح کرد: در این حادثه ۱۸ نفر شامل ۹ خانم و ۷ آقا و ۲ کودک پسر دچار مسمومیت شده که به بیمارستان محمد رسول الله مبارکه منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین به دیگر حادثه گازگرفتگی بامداد امروز در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: این حادثه ساعت ۷ و ۱۳ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است. این حادثه به دنبال خروج لوله بخاری از محل استاندارد رخ داده است.عابدی تصریح کرد: این حادثه در نجف آباد قلعه سفید رخ داد و ۲ واحد امدادی ۱۱۵ به محل اعزام شد.وی با اشاره به مسمومیت ۷ نفر شامل ۳ خانم و ۴ مرد در این حادثه تصریح کرد: این افراد با دریافت مراقبت‌های سرپایی و به اعزام برای مراکز درمانی رضایت ندادند.
مرجع : مهر
برچسب ها: گازگرفتگی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها