به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۳۷۸۴۶۹

مرادمند:ناراحتم 3 امتیاز را از دست دادیم

مرادمند:ناراحتم 3 امتیاز را از دست دادیم
گروه ورزشی: مدافع استقلال در خصوص اینکه استقلالی‌ها معتقدند داور یک پنالتی برای این تیم نگرفت خاطرنشان کرد: به نظرم آن صحنه پنالتی بود و داور اشتباه کرد.به گزارش ایلنا، محمد حسین مرادمند مدافع استقلال در خصوص تساوی این تیم مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل مس انجام دادیم و مستحق کسب پیروزی بودیم.

وی ادامه داد: حیف شد که نتوانستیم 3 امتیاز را بدست بیاوریم و از این موضوع ناراحت شدم و فاصله خود را با سایر مدعیان بیشتر کنیم. تلاش می کنیم در ادامه بهتر عمل کنیم.مرادمند در خصوص اخرین شرایط آسیب دیدگی خود افزود: در یک صحنه دچار ضرب دیدگی شدم . پایم خیلی درد می کند و باید MRI بگیرم تا وضعیتم مشخص شود
مدافع استقلال در خصوص اینکه استقلالیها معتقدند داور یک پنالتی برای این تیم نگرفت خاطرنشان کرد: به نظرم آن صحنه پنالتی بود و داور اشتباه کرد. اگر داور آن پنالتی را می گرفت قطعا روند بازی تغییر می کرد.

وی درمورد درگیری نیمکت‌نشین‌های استقلال و مس رفسنجان در پایان نیمه اول افزود : این‌ها برای فوتبال خوب نیست. آمدیم فوتبال بازی کنیم تا لذت ببریم.مدافع استقلال در خصوص دیدار هفته آینده مقابل تراکتورسازی بیان داشت: بازی سختی را مقابل تراکتورسازی در پیش داریم اما برای ماندن در کورس قهرمانی باید نتیجه مطلوب را کسب کنیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها