به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۳۷۸۹۸۵

دنی آلوز پاسخ اتهام بزرگ را داد

دنی آلوز پاسخ اتهام بزرگ را داد
گروه ورزشی: پس از پایان جام جهانی که برای دنی آلوز و برزیلی ها کابوس وار بود، آلوز در روزهای گذشته در بارسلونا تعطیلات سال نو را سپری کرد. او یکشنبه شب در یک باشگاه شبانه حضور داشت و از وی به خاطر تعرض جنسی شکایت شده است.
1769370
یک زن جوان با خبر کردن پلیس محلی ادعا کرد که دنی آلوز به وی تعرض کرده و سپس محل را ترک کرده است. این زن که بسیار عصبی و آشفته بود، به قرارگاه پلیس منتقل شد و طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، در ادامه به محلی امن نیز منتقل شده است. نشریه ABC نوشته است که از او آزمایش های پزشکی نیز به عمل آمده و یکی از دوستان او نیز به عنوان شاهد به پلیس گزارش داده است. گفته می شود آلوز به مکزیک و تمرینات پوماس برگشته است.
1787358
در پی اتهام بزرگ به آلوز، او در اینستاگرام به این قضیه واکنش نشان داد. آلوز نوشت:«من نمی دانم با چه نوع مردانی سر و کار دارید، اما این یکی(خودش) مرد بزرگی است که هرگز تسلیم نمی شود. هر تغییری نیاز به زمان دارد. هر چه می خواهید اسمش را بگذارید، اما پذیرش، دانش و یادگیری، نقطه شروع برای افراد باهوش است. در سال جدید فقط سلامتی برای خودم می خواهم تا بتوانم به فوتبال که عاشقش هستم، ادامه دهم.»
برچسب ها: دنی آلوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها