به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۳۷۹۵۷۱

جنجال عجیب مهدی ترابی در بازی امروز

جنجال عجیب مهدی ترابی در بازی امروز
گروه ورزشی: پرسپولیس تا دقیقه ۵۴ آخرین بازی نیم‌فصل مقابل نساجی مازندران با یک نمایش فوق‌العاده، پنج بار دروازه علیرضا حقیقی را باز کرده و می‌توانست گل‌های بیشتری هم تا پایان مسابقه بزند، اما یک اخراج قبل از دقیقه ۶۰ کاری کرد تا نحوه کار و تاکتیک یحیی گل‌محمدی تغییر کند و سرخ‌پوشان دیگر به آب و آتش نزنند.
مهدی ترابی که روی هر دو گل پرسپولیس در نیمه دوم دیدار مقابل نساجی مازندران تاثیرگذار ظاهر شده و علاوه بر آن با فرارها، ارسال‌ها و پاس‌های در عمق خود خطرناک نشان داده بود، ثانیه‌هایی پس از دقیقه ۵۹ دو کارت با رنگ‌های مختلف گرفت و از زمین اخراج شد تا سرخ‌پوشان با یک شوک عجیب در بهترین بازی فصل خود مواجه شوند.
1788462
ترابی و موسوی در جریان بازی هم بارها تنه به تنه شده و با یکدیگر درگیری فیزیکی برای مهار و عبور از یکدیگر داشتند
علی صفایی، داور قمی مسابقه در دقیقه ۶۰ بخاطر اعلام حسین زمانی، داور چهارم در هدست، بازی که در زمین پرسپولیس در جریان بود را متوقف کرد و به سمت زمین نساجی و جایی که مهدی ترابی و سید احمد موسوی، بازیکنان دو تیم در آنجا حضور داشتند، رفت و هر دو نفر را با کارت زرد جریمه کرد.
در شرایطی که بازی در زمین پرسپولیس بود، یک اظهار نظر غیرفوتبالی و بی‌موقع از سید احمد موسوی خطاب به مهدی ترابی موجب شد تا این بازیکن ملی‌پوش نسبت به مدافع راست نساجی واکنش نشان دهد و درگیری لفظی جدی بین طرفین شکل بگیرد که این صحنه از دید حسین زمانی، داور چهارم دور نماند و او با اعلام این مجادله بین بازیکنان به علی صفایی، از داور خواست به هر دو نفر اخطار دهد.
1788456
این صحنه که توسط دوربین ورزش سه شکار شده، لحظه آغاز درگیری فیزیکی ترابی و موسوی است؛ پس از حرفی که مدافع نساجی به بازیکن پرسپولیس زده و واکنش شدید او را با گره کردن مُشت به سمت صورت موسوی به همراه داشته است
صفایی در دقیقه ۵۹ به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد، اما بحث بین آنها همچنان ادامه یافت که در این لحظه ترابی با نگاه کردن به موسوی در حال حرکت به سمت عقب بود؛ در همین حین که موسوی به ترابی «برو برو» می‌گفت، بازیکن پرسپولیس بخاطر ناراحتی از حرف‌های قبلی موسوی، از کوره در رفت و واکنش شدیدی نسبت به بازیکن نساجی داشت و فحاشی کرد؛ اتفاقی که در مقابل دید داور بازی رخ داد و او ملی‌پوش پرسپولیس را اخراج کرد.
1788466
ترابی و موسوی پس از درگیری لفظی و در ادامه یقه به یقه شدن، به این شکل از یکدیگر فاصله گرفتند که لحظاتی بعد داور هر دو نفر را با کارت زرد جریمه کرد
ترابی که نسبت به اخراج مستقیم و البته حرف احمد موسوی به شدت عصبی نشان می‌داد و از کوره در رفت، در حالتی که هیچ‌وقت از او ندیده بودیم، توسط افشین پیروانی و چند مربی دیگر پرسپولیس از کنار زمین دور شد تا احتمالا صحبتی انجام ندهد که منجر به محرومیت بیشتر او شود.
البته در پایان مسابقه مهدی ترابی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه احمد موسوی به او حرف خاصی زد که منجر به عصبانیت‌اش شد، عنوان کرد: «نه نه، فوتبال است و از این اتفاقات می‌افتد.»
1788475
اما لحظاتی بعد احمد موسوی در میکسدزون ورزشگاه آزادی برخلاف مهدی ترابی اظهار نظر عجیبی داشت و گفت «همه چیز مشخص بود، مگر می‌شود کسی بی‌دلیل اخراج شود؟ داور همه اتفاقات را دید. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها فکر می‌کنند در زمین بازی مصونیت دارند! این زمین حرمت دارد و ما ورزشکار هستیم».
موسوی در حالی این اظهار نظر را انجام داد که مهدی ترابی از زمین بازی اخراج شده بود و حداقل نزد این داور مصونیتی نداشت.
1788470
1788469
1788472
1788468
1788474
1788473
1788471
1788459
1788458
1788467
1788457
1788460
1788465
1788461
1788464

مدافع تیم فوتبال نساجی گفت: زمین فوتبال حرمت دارد اما برخی مصونیت دارند تا هر حرفی را بزنند.
احمد موسوی پس از شکست ۵ بر یک نساجی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: از نتیجه راضی نیستیم و خوب هم بازی نکردیم. پرسپولیس خوب بازی کرد و نتیجه هم گرفت. به این تیم تبریک می‌گویم
وی در مورد صحنه درگیری خود با مهدی ترابی که سبب اخراج بازیکن پرسپولیسی شد، گفت: همه چیز واضح و مشخص بود. داور بازی هم دید.
مدافع تیم فوتبال نساجی در خصوص اینکه ترابی مدعی شده حرفی به موسوی نزده است،‌ گفت: پس چرا اخراج شد؟ مگر می‌شود چیزی نگوید و اخراج شود؟ می‌توانید از داور بپرسید. حتما چیزی گفته و داور هم شنیده است. همه چیز مشخص بود. نمی‌دانم برخی‌ها چه مصونیتی دارند که می‌توانند در زمین بازی چنین حرف‌هایی بزنند. زمین حرمت دارد و ما هم ورزشکار هستیم. هر فحاشی بخواهند می‌کنند، داور هم آن صحنه را دید. داور فحاشی ترابی را شنید و دوست دارم گزارشش را هم ببینم تا مشخص شود چه اتفاقاتی می‌افتد.
موسوی در مورد دلیل درگیری‌اش با ترابی گفت: یک درگیری فوتبالی بود. فیلم بازی را ببینید تا بفهمید چه کسی شروع کرد.
داور بازی دیدار پرسپولیس و نساجی می‌گوید اخراج مهدی ترابی کاملا درست بوده است.
علی صفایی داور دیدار پرسپولیس و نساجی در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، در پاسخ به این سوال که آیا صحبت‌های مهدی ترابی، در حدی بوده است که از زمین مسابقه اخراج شود؟ گفت: «بله قطعا!»
او با بیان اینکه نمی‌تواند در مورد مسابقه صحبت کند، تاکید داشت که ترابی حرف بدی زده است که باعث شد تا از زمین مسابقه اخراج شود.

...
برچسب ها: مهدی ترابی

۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۲۲:۳۱
دقیقاً همان اتفاقی که برای زین الدین زیدان افتاد. او هم پس از شنیدن یک ناسزا واکنش نشان داد و اخراج شد. (413747)
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۱۲:۲۰
اگر اجازه بدهیم هر کسی در زمین فوتبال به اعتقادات دیگری توهین بکند و این دیگری پس از واکنش نشان دادن اخراج شود، سنگ روی سنگ بند نمی شود. تنبیه جدی آقای احمد موسوی و پاک کردن کارت قرمز ترابی می تواند از همین ابتدا جلوی این سنت سیئه را بگیرد. (413791)
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۲۰:۳۴
گزارش یک طرفه این کانال هم جالبه که به نفع موسوی کار کرده.و داور صحبت های موسوی رو شنیده ولی اهمیت نداده که باید به داور شک کرد. (413887)
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۲:۰۱
حداقل اگر می خواستید علیه مهدی ترابی دروغ بگید یه خرده خوشگل تر دروغ می گفتید 😃 (413988)
۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ۱۱:۳۳
حمایت های عجیب شما و این سایت از ترابی عجیب به نظر میرسد با دلیل های معلوم نا معلوم (416001)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها