به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۳۷۹۷۴۳

حجاب اختیاری زنان مشقتی برای مردان!

حجاب اختیاری زنان مشقتی برای مردان!
گروه سیاسی:روزنامه همشهری در گزارشی با ادعای اینکه قانون حجاب برآمده از اراده ملت است نوشت: حجاب اختیاری زنان مشقت است برای مردان. چرا که به نوشته این روزنامه ممکن نیست مردی با دیدن زن بی‌حجاب لذت نبرد!
به گزارش همشهری، اخیرا یک حرف جدیدی باب شده است که «حجاب قانونه که باشه؛ قانون غلط چرا باید اجرا بشه؟» پاسخ این است که فرض کنیم غلط باشد، اشکال قانون را نمی‌توان با بی‌قانونی حل کرد. ممکن است بگویند « مگه زمان رضاخان قانون کشف حجاب نبود؟ پس چرا مقابله کردید؟» پاسخ خیلی روشن است. از قانون مهم‌تر چیست؟ اراده مردم. اراده این مردم اسلام است. طبیعی است که اگر حکومتی خلاف اسلام قانون تعیین کند، تاب نیاورند. سخن سر اراده اکثریت مردم است. همه‌‌چیز مردمند. قانون حجاب با قانون کشف حجاب یک تفاوت عمیق و البته ساده دارد. قانون کشف حجاب قانون برآمده از دیکتاتوری بود ولی قانون حجاب برآمده از اراده مردم است.
در ادامه این مطلب آمده است: می‌گویند «خب مردها تحریک نشوند.» اینکه گفته می‌شود کشف حجاب تعرض به حقوق اکثریت است به جهت این است که شرایط برای دینداری سخت می‌شود. چرا اکثریت باید به مشقت بیفتند که عده‌ای می‌خواهند مقابل اراده دینی مردم باشند؟ مثلا نگاه به موی زن نامحرم، بدون تحریک هم حرام است. یعنی حجاب اختیاری یک نفر، مشقت است برای دیگری... چگونه می‌توان تضمین کرد که با رواج بی‌حجابی قوه شهوانی کنترل می‌شود؛ زیرا قوه شهوانی از قوایی است که سیر‌شدنی نیست. منظور از اینکه نگاه عادی می‌شود، چیست؟ ممکن نیست که مرد از دیدن زنی با بدن نیمه‌برهنه لذت نبرد، چون غریزه شهوت همیشه همراه انسان است.

 
برچسب ها: حجاب

۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۱۹:۵۹
نویسنده اینجور مقاله ها خیلی مشکل روحی روانی و جنسی دارند، باید حتما بروند پیش روانشناس. آخه با دیدن موی یک زن چرا باید یک مرد تحریک بشه!!؟ (413871)
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۲۳:۵۷
سلام
نویسنده گفته با بدن نیمه عریان مرد تحریک می شود که راست میگه (413951)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۲:۲۹
اگر لذت نمیبری پس چرا باید یک زن مو و زیبایی خودشو نشون بده و اینکه حجاب زیباست و زن بی‌حجاب مثله مرغ پر کندست (413991)
رحمان
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۲۱:۴۷
پس بلاد کفر توی خیابان ها همه تحریک میشند و همه فقط در پی سیر کردن غریزه جنسی هستند. (413897)
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۲۲:۱۹
چرا دولتمردان به خارج میروند وزنان بی حجاب میبینند وتحریک نمیشوند ولی داخل تحریک میشن ....!!این توهین به مردان غیر دولتی ومعمولی ایرانی است (413916)
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۲۲:۰۹
وای وای الان کل مردان در تمام کشورهای اروپا و عراق و سوریه و لبنان و مصر و افربقا .... در حال مشقت هستند (413908)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۱:۲۰
اونا که دارن شکنجه میشن (413976)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۲:۳۰
تو که اونجا نرفتی پس حرف نزن هم سخته نگاه نکردن و هم آسونه استفاده بردن (413992)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۳:۱۹
هر چیزی یه ملزوماتی داره
اونجا ملزومات بی حجابی هم آزاده یعنی هر وقت زن و مرد نامحرم اراده کنند با هم جمع میشن
شما هم دوست داری زنت به این ملزومات هم بپردازه اشکالی نداره (414100)
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۲۲:۱۶
آقای روزنامه همشهری !!!! باید به اطلاعتان برسانیم زدن ریش وسبیل هم از دید مجتهدین حرام است وشما میدانید بسیاری با انجام فعل حرام در انظار عمومی عمومی ظاهر میشوند ولی چون زوربازوی مردانه دارند ازشون حساب میبرید وقانون قانون نمیکنید اگر حکومت اسلامی است پس بدون در نظر گرفتن جنسیت حکمرانی کنید (413914)
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۲۲:۲۲
برای اینکه حجاب اجباری باشه به پدرا برادرامون توهین میکنید بخدا که با این حرفاتون اعتماد دیدگاهمونو نسبت به اونا عوض میکنید این باعث بی اعتمادی تو خونوادها بوجود میارید نکنید این چه مقاله های بی پایه و بنیادی که مینویسید (413917)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۲:۳۳
این چه تفسیری بود کردی ، خب معلومه وقتی پدری برادری متدین این وضع رو ببینن ناراحت میشن مگر برادر و پدر تو معصوم هستن که خیالت راحته (413994)
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۲۲:۴۹
اون نویسنده رو یک ماه بفرستین خارج نهایت یک هفته تحریک میشه بعدش عادت میکنه و متوجه اشتباهش میشه (413926)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۲:۳۱
تو که نمیتونی بری خارج خیلی دوست داری اینجا مثله خارج بشه (413993)
۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ۰۹:۲۳
دقیقا.... (417116)
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۲۳:۰۳
غیر از اینکه این نوع افراد بیمار جنسی و خطرناک هستند چون‌ کنترلی بر نفس خود ندارند تنها گذاشتن آنها با محارم زیبا یشان هم خطرناک هستند (413930)
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۲۳:۴۸
چرا چرتو پرت میگی. کدوم هوس کدوم شهوت. همه خواهرامونن. چرند نگه. کسی که با این مو. شهوتی میشن باید بگم که ......... دارن (413946)
سارینا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۲۳:۵۵
یعنی الان تو خیابونای اروپا چخبره... همه دنبال همن (413950)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۰:۲۴
مثلا الان که زنان حجاب دارند مردها لذت نمیبرن چه فرقی میکنه که باید زنها بخاطره کثیف بودن وحریص بودن مردها دچاره عذاب باشند (413954)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۰:۲۷
مردهایی که شما ازشان دم میزنیدفقط عده ای حیوان شهوانی هستند نه انسان (413955)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۰:۵۵
همشهری هرچی تو دلته در کن تا راحت و سبک بشی (413968)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۱:۲۸
یعنی آقای زاکانی و دارو دسته!کل مشکلات شهر تهران حل شده فقط مونده حجاب زنان...ای باریکلا...
(413981)
امیر قبادی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۱:۵۳
پس مسولین ....میکنند با فرزندانشون میرن خارج با توجه به استدلالهای صاحب این مقاله (413986)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۱:۵۸
بمیرم برای رییسان جمهمورو وزرا وسفیران و دیپلمات هامون چقدر مشقت میکشن هر روز در خارج از کشور باید مدال مشقت به همشون داد ...روزنامه .همشهری هم ظاهرا برای همدردی همچین مطلب کاملا حرفه ای رو چاپ کرده ...اجرکم عندالله.. (413987)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۲:۲۲
مگر با دیدن موی زنان هم میشه تحریک شد حجاب باید اختیاری باشه رو که مطرح کردین برای اینکه مردم ناراضی هستند چون بعضی افراد هستن که در هوای گرم زندگی میکنند و با داشتن حجاب هم به مشقت میوفتم بعدشم اگر دید انسان درست باشه یک زن فاسد هم در اوج فساد به مرد پیشنهاد نامشروع بده مرده هست که قبول نمیکنه یا بر عکس ما که برای دیگران لباس نمی پوشیم بلکه برای خودمون هست که لباس می‌پوشیم مردم از رفتار دولت برای اجبار در حجاب هست که از دولت متنفر میشن پس سعی کنید حداقل قانونی هم هست با لحن اجبار سخن نگیم (413989)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۲:۲۷
من ضد نظام نیستم ولی هرچی اجباری باشه مردم یه راه حلی براش پیدا میکنن و اون قانون رو دور میزنن پس باید کمتر از لحن و تند گویی حجاب اجباری یا بی حجابی استفاده کرد بلکه باید مردم رو نه بخواطر چیزی بلکه با آرامش و دوستی به سوی حجاب دعوت کرد اگر منم جای یه دختر باشم منو با لحن مناسب به سوی حجاب هدایت کنن بهتر قبول میکنم که با لحن تند یا اجبار قانون بهم بگن پس تند حرف زدن رو بزارید کنار مردم زیر فشار اقتصادی هستن نباید با تندی برخورد به حتی اگر مردم با دولت تند رفتار کردن البته این دیدگاه منه (413990)
الف.ميم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۸:۵۳
في قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا
آنها كه با قوانيني مثل حجاب مشكل دارند اصلاً ديندار نيستند و به حكومت دين هم اعتقادي ندارند و اين همه كه خداوند خطاب مي‌كند كافرون منافقون و از اين قبيل همينها را مي‌گويد.
البته كه ممكن است بين دينداران در نحوه اجراي دستورات دين اختلاف بشود ليكن انكار از آنان برنمي‌آيد. فلذا منكران حجاب كفر عملي دارند اما معترضان به حجاب اجباري شرك خفي.
الباقي هم يا مغرضند يا نادان. والله اعلم (414001)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۹:۰۸
اونايي كه به حجاب معترضند برن داستان يوسف و زليخا رو بخونن. مكر زنان عظيمه، اينايي كه آزادي حجابو شعار ميدن حدي واسش تعريف كردن؟ اگه كسي با بدن نيمه برهنه(واضحه؟) اومد با چه مجوزي بهش يادآوري مي‌كنن كه اينجا جاش نيست؟
قانون كه آسمون ريسمون بافتن نداره. با مأموراي متخلف به تناسب تخلفشون بايد برخورد بشه...
اگه قانون حجاب بد باشه خط كشي خيابون و اتوبان هم درست نيست جريمه عبور از چراغ قرمز هم ظلمه... (414004)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۰:۲۰
حجاب اجباری خوب نیست، کسی با موی زنان تحریک نمیشه و اگه بشه مریضه باید بره تیمارستان (414017)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۰:۲۱
چیزی که از فیلم ها و سریالها و مستندات خارجی که از همین تلویزیون خودمون پخش میشه و میبینم که نه تنها در کشورهای غیر اسلامی ( چه شرق و چه غرب ) نه تنها از موی زنها تحریک نمیشوند بلکه از بدن نیمه برهنه همدیگه هم تحریک نمیشوند چون بتدریج بشر به تکامل میرسه در ضمن وجدانا یه مقایسه کنید بین آمار جرائم جنسی در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی ( با در نظر گرفتن جمعیت (414018)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۱:۱۶
بهانه ای برای انحراف توجه مردم و مشغول شدن اونا به این ............ و هموار شدن مسیر برای اختلاس و بردن هزاران میلیارد ثروت مملکت (414036)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۱:۲۰
بقول بچه تهرونیا ( جوون مادرت ) ادرس غلط نده
اون چیزی که باعث انحراف و به نابودی کشیده شدن نسل جوان شده ایناست
مدیریت غلط گرانی افسار گسیخته نادیده گرفته شدن نیازهای جوانان
فقر و فاصله طبقاتی نبود خانه و شغل و درامد و ....... (414040)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۲:۰۲
اونايي كه ميگن قانون حجاب لغو بشه،اگه كسي با تاپ و دامن كوتا ه اومد اعتراض نكنه.نگين نميان كه خودم ديدم با كاپش كوتا ه وشلوارك كوتاه از ماشي پياده شد رفت مغازه خريد كرد. (414054)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۲:۰۶
اين بنده خدا رو بايد روان درماني كنند (414055)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۲:۳۳
آیا همه احکام اسلام اجرا شده ؟ یا شما فقط زورتون به زنان میرسه ؟ چه راهی برای برون رفت از این بن بست وجود داره؟ (414072)
X
United Arab Emirates
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۲۳:۰۸
نه اینطور نیست اگه حجاب اختیاری شه جمعیت زیادی استقبال میکنند و مرد ها دیگه تحریک نمیشن اگه یک نفر اینکارو کنه مردا تحریک میشت (415180)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها