به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۳۷۹۸۹۲

تصمیم عجیب یووه: تلاش برای جذب بنزما!

تصمیم عجیب یووه: تلاش برای جذب بنزما!
گروه ورزشی: قرارداد بنزما با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او هنوز قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا نرسانده است. 
بر اساس قوانین اروپا، این بازیکن فرانسوی در حال حاضر و با توجه به این که وارد شش ماه پایانی قراردادش با رئال مادرید شده اجازه دارد که با دیگر باشگاه‌ها خارج از لالیگا وارد مذاکره شود. 
در حالی که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که مشکلی برای تمدید قرارداد او با رئال مادرید وجود ندارد و رابطه این مهاجم با مدیران این باشگاه بسیار خوب است اما به نظر می‌‎رسد که یوونتوس قصد دارد شانس خودش را برای به خدمت گرفتن او امتحان کند. 
1751061
کالچومرکاتو مدعی شده است که مدیران یوونتوس قصد دارند دست به اقدامی عجیب بزنند و پیشنهادی را به بنزما برای پیوستن به این باشگاه در تابستان سال آینده ارائه کنند. 
این در حالی است که بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و ایتالیایی از احتمال حضور زین الدین زیدان روی نیمکت یووه در فصل آینده خبر داده بودند و علاقه این مربی سابق رئال مادرید به بنزما بر هیچکس پوشیده نیست. 
حضور زیدان روی نیمکت یووه ممکن است شانس این باشگاه برای جذب این ستاره رئال را افزایش دهد اما همچنان اولویت اصلی او ادامه حضور در این باشگاه اسپانیایی است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها