به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۳۸۰۱۶۹

شماره تماس نمایندگی پورشه در شیراز و لوازم یدکی پورشه در شیراز

گروه کسب و کار: مکان اصلی نمایندگی پورشه در شیراز در خود این شهر نیست بلکه در تهران قرار دارد. شاید از شنیدن این خبر متعجب شوید. اما علت این مسئله با کمی جستجو مشخص می‌شود.
شماره تماس نمایندگی پورشه در شیراز و لوازم یدکی پورشه در شیراز
مکان اصلی نمایندگی پورشه در شیراز در خود این شهر نیست بلکه در تهران قرار دارد. شاید از شنیدن این خبر متعجب شوید. اما علت این مسئله با کمی جستجو مشخص می‌شود. می‌دانید تعداد بسیار کمی پورشه پانامرا – پورشه ماکان – پورشه باکستر – پورشه کاین و... در کل ایران وجود دارد همچنین به دلیل‌ها، امکان اعطای نمایندگی پورشه از مونیخ آلمان برای تمام شهر‌ها وجود ندارد. در نتیجه به این دو دلیل تنها  نماینده رسمی تعمیرات پورشه از مونیخ آلمان در تهران است. شرکت ژرمن مانستر به عنوان نمایندگی رسمی تعمیر پورشه در شیراز و کل کشور شناخته می‌شود.

تعمیر موتور و گیربکس ماکان در شیراز

این شرکت کلیه خدمات مانند تعمیر موتور و گیربکس پورشه پانامرا – پورشه کاین – پورشه باکستر – پورشه ماکان – پورشه 911 و... و دیتیلینگ و همچنین سرویس دوره ای را انجام می‌دهد. شما می‌توانید جهت کسب مشاوره با شماره تماس شرکت  ژرمن مانستر ( هیولا المان ) 02191035456 تماس حاصل فرمایید . همچنین با مراجعه به سایت  http://germanmonster.com/porsche اطلاعات بیشتری کسب کنید.
 
 چه خدماتی در خود شیراز برای پورشه انجام می‌شود؟
درست است که مرکز اصلی نمایندگی پورشه در شیراز وجود ندارد و در تهران واقع شده اما بعضی از خدمات در خود شیراز انجام می‌شود. به منظور این کار تکنسین‌های ژرمن مانستر به شیراز می‌روند. این خدمات مربوط به سرویس دوره ای پورشه است. در سرویس دوره ای که اهمیت بسیار زیادی دارد؛ به طور مثال تعویض روغن موتور و فیلتر هوا انجام می‌شود.  ژرمن مانستر قطعات اصلی و مورد نیاز پورشه را در اختیار تکنسین‌های خود قرار می‌دهد تا بتوانند در شیراز کار سرویس دوره ای را انجام دهند.
 
مراحل انجام تعمیرات در تعمیرگاه پورشه شیراز چیست؟
 
تعمیر موتور و گیربکس باکستر در شیراز
شماره تماس نمایندگی پورشه در شیراز

در اولین قدم برای تعمیر توسط نمایندگی پورشه در شیراز خودرو باید از شیراز توسط خودروبر به تهران فرستاده شود. شرکت German monster می‌‌تواند کار انتقال را برای شما انجام دهد. پس از رسیدن پورشه به تهران، ارور‌های آن بررسی شده تا علت دقیق مشکل شناسایی ‌شود. این مرحله، یعنی عیب یابی در انجام تعمیرات نقش بسیار مهمی دارد. بعد از شناخت مشکل، تعمیرات انجام  می‌شود و و طبق بیان شرکت بیش از 95 درصد قطعات پورشه در انبار‌های هیولا المان موجود است و در صورت موجود نبودن قطعات در انبار‌های شرکت قطعات ان‌ها طی 4-5 روز کاری از دفتر هیولا المان از دبی به ایران فرستاده شده و بر روی خودرو مشتری نصب میشود  .
 
بهترین تعمیرگاه پورشه شیراز
شرکت هیولا آلمان که نمایندگی رسمی تعمیرات پورشه در شیراز و کل ایران را بر عهده دارد طبق معیار‌های شرکت دنده معکوس ایران در دسته معتبر ترین و بهترین تعمیرگاه‌های پورشه در ایران قرار می‌گیرد. همچنین نظرسنجی‌های انجام شده نیز این موضوع را نشان می‌دهد. این بهترین بودن چند علت دارد. به طور مثال یکی از دلایل این است که ژرمن مانستر، از قطعات اصل و با کیفیت برای تعمیر استفاده می‌کند. همچنین طبق قانون اتحادیه اروپا همه قطعه‌های یدکی دارای شش ماه گارانتی هستند. از دیگر دلایل بهترین بودن این است که پورشه در این مرکز، زیر نظر متخصص رسمی پورشه از کشور آلمان تعمیر می‌شود.

تعمیر موتور و گیربکس پانامرا در شیراز
تعمیر انواع پورشه توسط نمایندگی پورشه در شیراز

اعزام خودرو توسط نمایندگی پورشه در شیراز
 به این دلیل که تعمیرگاه تخصصی نمایندگی پورشه در شیراز، در تهران واقع شده باید خودروی پورشه به تهران اعزام شود. مشخص است که به دلیل خرابی ماشین شما نمی ‌توانید شخصا پورشه خود را به تهران ببرید. در نتیجه تنها راه استفاده از خودروبر است. اما باید در انتخاب خودروبر دقت کرد. باید از خودروبر‌هایی  استفاده کنید؛ که برای انتقال پورشه آموزش دیده هستند. حمل و جا به جایی اشتباه و غیر تخصصی پورشه، می‌‌تواند ضرر‌های زیادی وارد کند. به طور نمونه  در صورت جک کردن نادرست برای انتقال خودرو، کمک‌های بادی آن آسیب می‌بینند. برای تعویض هر جک برقی باید ۶۰ میلیون تومان هزینه کرد. برای اجتناب از این گونه مسائل باید با خودروبر ایمن، ماشین به تهران فرستاده شود. ژرمن مانستر کار اعزام خودروبر برای انتقال ماشین از شیراز به تهران را انجام می‌دهد.
 
 آیا توجیه اقتصادی در اعزام خودرو از شیراز به تهران وجود دارد؟
 شاید تصور کنید پرداخت هزینه برای اعزام خودرو توجیه اقتصادی نداشته و پورشه خود را به یکی از تعمیرگاه شهر خود ببرید. اما باید گفت این مسئله اشتباه بوده و اعزام خودرو به تهران کاملا توجیه اقتصادی دارد. تصور کنید برای خودروبر جدا از تعمیرات باید بین 3 تا 4 میلیون پرداخت کنید. اما این مبلغ در مقایسه با هزینه آسیبی که یک تعمیرکار ناوارد به خودروی شما می‌زند؛ بسیار ناچیز است. تعمیرگاه‌های غیر تخصصی حتی اگر بتوانند مشکل را شناسایی کنند ابزار و قطعات اصلی لازم برای تعمیرات را ندارند و ممکن است خودروی شما به دلیل پیدا نشدن قطعه تا یک سال نیز در تعمیرگاه بخوابد در نتیجه در صورت سپردن ماشین خود به این مراکز غیرمجاز باید انتظار خسارت‌هایی که در مدت زمان کوتاه برای پورشه شما به وجود می‌آید را داشته باشید. اما با پرداخت هزینه اعزام و رفتن ماشین به تعمیرگاه مجاز پورشه  تعمیرات آن به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای با قطعات اصلی انجام می‌شود
 
تفاوت نمایندگی پورشه در شیراز  با تعمیرگاه‌های غیر مجاز پورشه در چیست ؟
ژرمن مانستر، نمایندگی پورشه در شیراز را برعهده دارد. تعمیرگاه اصلی این نمایندگی، در تهران واقع شده است. تفاوت‌هایی بین نمایندگی رسمی تعمیرات پورشه با مراکز غیر مجاز وجود دارد. یکی از برجسته ترین تفاوت‌ها این است مراکز غیر مجاز در کنار  پورشه، بر روی خودرو‌های دیگر نیز کار می‌کنند.  همچنین این مراکز غیر مجاز ابزار کافی برای تعمیر  پورشه مانند دیاگ‌های مخصوص پورشه را ندارند.  در نتیجه در هیچ صورتی نباید ماشین خود را به آن‌ها بسپارید. به طور مثال اگر کسی با تعمیر تخصصی  پورشه آشنایی کافی نداشته باشد با یک اشتباه خود می‌تواند خسارت‌های بسیار زیادی را به شما وارد کند. تنها در اثر جک کردن نادرست این خودرو باید ده‌ها میلیون برای تعمیر دوباره آن بپردازید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها