به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۳۸۰۷۴۹

اطلاعیه فولاد: انتشار لیست خروج شایعه است

اطلاعیه فولاد: انتشار لیست خروج شایعه است
گروه ورزشی: در روزهای گذشته اخباری درخصوص انتشار لیست خروج فولاد در فضای مجازی منتشر شد. در این لیست، اسامی مطرح و بازیکنان نامداری حضور داشتند که کشیدن خط قرمز روی نام آنها توسط نکونام، عجیب به نظر می رسید.
بازیکنان مطرحی که فولاد در تابستان امسال به خدمت گرفته بود و اینکه پس از یک نیم فصل از این تیم جدا شوند، عجیب به نظر می رسید که همین مسئله باعث شد تا فولاد با انتشار اطلاعیه ای اعلام کند شایعات در خصوص لیست خروجی صحت ندارد و اخبار رسمی از سوی رسانه رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.
در بیانیه این تیم ذکر شده است: باشگاه فولاد در خصوص شایعاتی مبنی بر خروج چند بازیکن از لیست تیم برای نقل و انتقالات نیم فصل در برخی رسانه‌ها جهت تنوری افکار عمومی اعلام می‌کند که این شایعات صحت ندارد و تنها گمانه‌زنی است.
در بخش بعدی اطلاعیه نیز به صحبت های سرمربی تیم اشاره شده و آمده است: جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان نیز در‌کنفرانس خبری بعد از برد مقابل خوشه طلایی در جام حذفی اعلام کرد هنوز تصمیمی درباره لیست خروجی تیم نگرفته است.
اطلاعیه فولاد نیز با درخواستی از طرفداران این تیم به پایان رسیده است: از هواداران خونگرم، همراهان گرامی و رسانه‌های پرتلاش درخواست داریم تا اخبار رسمی نقل و انتقالات باشگاه فولاد را از سایت و رسانه‌ رسمی باشگاه دنبال کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها