به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۳۸۲۴۴۹
خوشحالم تعیین کننده بودم

به هر ثانیه بازی برای رئال افتخار می‌کنم

به هر ثانیه بازی برای رئال افتخار می‌کنم
گروه ورزشی: رئال مادرید دیشب هر طور که بود توانست با شکست ویارئال راهی دور یک چهارم نهایی کوپا دل ری شود. رئال در نیمه اول با دو گل از میزبانش عقب افتاد ولی از دقیقه 56 با ورود دنی سبایوس و مارکو آسنسیو، روند کهکشانی ها تغییر کرد و این تیم بر توپ و میدان مسلط شد. رئال بازی را برابر کرد و سبایوس که روی گل دوم تاثیرگذار بود، در دقیقه 86 گل سوم و پیروزی‌بخش را به ثمر رساند.
1793403
سبایوس که در فصل جاری هم نیمکت‌نشین است و در پایان فصل قراردادش تمام می شود، به خبرنگاران گفت:«توانستیم در جریان بازی شانس های بازگشت را حفظ کنیم و خوشبختانه ورق بازی را عوض کردیم. هدف این بود بر حریف مسلط شویم ولی در برخی بازی ها این غیرممکن می شود. در نیمه دوم توانستیم بازی را به سمتی ببریم که دوست داشتیم و در نهایت برنده شدیم. بسیاری از بازیکنان ما پس از جام جهانی هنوز روی فرم نیستند و بازی ها نیز فشرده است ولی از این پس رئال متفاوتی را شاهد خواهید بود.»
1793404
سبایوس ادامه داد:«تک بازی در جام حذفی همیشه شور و هیجان بیشتری دارد. تیمی که ببازد حذف می شود و به همین دلیل دقایق پایانی پرتنش و جذاب شده بود. خوشحالم که همراه با آسنسیو با ورودمان به زمین، روند بازی را تغییر دادیم. معتقدم از هر فرصت بازی برای رئال باید استفاده کرد و هر ثانیه بازی با این پیراهن باعث افتخار است. قطعا من هم دوست دارم بیشتر بازی کنم و اینجا هستم تا برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگم. خوشحالم بازیکن تعیین کننده‌ای در این دیدار بودم.»
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها