به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۳۸۶۴۸۳
همه ما را محکوم کرده‌اند ولی؛

اولین واکنش گواردیولا به اتهامات سیتی: ما بی‌گناهیم

اولین واکنش گواردیولا به اتهامات سیتی: ما بی‌گناهیم
گروه ورزشی: دوشنبه گذشته بود که لیگ برتر فوتبال انگلیس با نسبت دادن چند مورد تخلف مالی به باشگاه منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشته جزیره را به نقض قوانین مالی فوتبال این سازمان متهم کرد.
اتهامات نسبت داده شده به باشگاه منچسترسیتی، مربوط به اطلاعات مالی مرتبط با درآمدهای باشگاه، جزئیات حقوق‌های پرداختی به مربیان و بازیکنان این تیم، مقررات یوفا، درآمدزایی، ثبات و همکاری با مسئولان بازرسی سازمان لیگ است. در همین راستا سازمان لیگ برتر انگلیس، پرونده اتهامات منتسب به باشگاه منچسترسیتی را برای رسیدگی به کمیسیونی مستقل ارجاع داده است.
1800487
آغاز تحقیقات سازمان لیگ برتر انگلیس درباره تخلفات باشگاه منچسترسیتی به ماه مارس سال 2019 برمی‌گردد و اسناد جمع‌آوری شده دربردارنده جزئیات تمامی فعالیت‌های مالی باشگاه از ماه سپتامبر سال 2009 تا پایان فصل 18-2019 می‌شود.
پس از آن شایعات زیادی در مورد قطع همکاری پپ گواردیولا با منچسترسیتی در پایان فصل منتشر شد و همگی به یکی از مصاحبه های اخیرا پپ استناد کرده بودند که او در آن گفته بود اگر ثابت شود مدیران سیتی به او دروغ گفته اند، جدا می شود.
1800369
بسیاری منتظر واکنش گواردیولا به این قضیه بودند و مربی اسپانیایی که در نشست خبری بازی یکشنبه برابر استون ویلا شرکت کرده بود، گفت:«اولین حرفی که می خواهم بزنم، برای مردم ترکیه و سوریه است و با آنها ابراز همدردی می کنم. این زلزله اتفاق وحشتناکی است. در مورد اتهامات لیگ برتر به باشگاه، فکر می کنم در ابتدا محکوم خواهیم شد. در مورد یوفا هم همینطور بود و ما قبلا توسط این نهاد محکوم شده بودیم. سپس باشگاه ثابت کرد که ما کاملاً بی گناه هستیم. شما می دانید من در چه سمتی هستم.»
پپ ادامه داد:«ما خوش شانسیم که در کشوری زندگی می کنیم که همه تا زمانی که گناه‌شان ثابت نشود، بی گناه هستند. جو به گونه‌ای است، انگار ما همین حالا محکوم شده‌ایم. چه اتفاقی قرار است بیفتد؟ من نمی دانم. ما وکلای خوبی داریم و می خواهیم از موضع خود دفاع کنیم. با گذشت زمان همه چیز روشن خواهد شد. ببینیم قاضی چه تصمیم می گیرد. در مورد اتهامات یوفا ما بی گناه شناخته شدیم و حالا هم بر این عقیده هستم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها