به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۳۸۶۵۶۰
فرانسوی‌ها علیه ستاره آرژانتینی

مسی، امباپه و بنزما: نامزدهای نهایی جایزه بِست

مسی، امباپه و بنزما: نامزدهای نهایی جایزه بِست
گروه ورزشی: فدراسیون جهانی فوتبال فیفا اسامی نامزدهای نهایی دریافت جایزه The Best را اعلام کرد که در آن نام برنده توپ طلا و دو فینالیست جام جهانی 2022 دیده می‌شود.
لیونل مسی که ماه گذشته همراه با تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی شد به همراه هم‌باشگاهی خود کیلیان امباپه که با فرانسه در فینال شکست خورد با کریم بنزما، برنده توپ طلای 2022 برای دریافت جایزه بهترین بازیکن مرد فیفا در سال 2022 رقابت خواهند کرد.
الکس مورگان، الکسیا پوتیاس، بث مید نیز سه نامزد نهایی بخش زنان هستند که از بین آن‌ها یک نفر جایزه The Best 2022  فوتبال زنان را برنده خواهد شد.

1800523
مراسم انتخاب بهترین‌های فیفا در سال 2022 با توجه به زمان برگزاری جام جهانی 2022 در تاریخی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته، قرار است روز هشتم اسفند ماه برگزار شود.
کریم بنزما بعد از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال یوفا و کسب اولین توپ طلای خود در ماه اکتبر حالا به دنبال کسب یک جایزه فردی دیگر است.
مهاجم فرانسوی رئال مادرید در سال 2022 تیم باشگاهی‌اش را به مقام قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا رساند؛ او نقشی غیر قابل انکار در موفقیت‌های یاد شده داشت و به عنوان بهترین بازیکن و بهترین گلزن هر دو جام انتخاب شد.
بنزما با مصدومیتی که پیش از شروع جام جهانی داشت، شانس همراهی تیم ملی کشورش در فرانسه را از دست داد؛ چه بسا اگر او بود شاید نتیجه فینال به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد و آنگاه هیچ تردیدی در خصوص انتخابش به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا نیز وجود نداشت.
1800525
سال 2022 بدون شک یکی از فراموش نشدنی‌ترین و شاید بهترین سال فوتبالی لیونل مسی باشد. ستاره آرژانتینی بعد از چهار تلاش ناموفق، سرانجام در قطر توانست جام جهانی را فتح کند.
به عقیده خیلی‌ها او با به دست آوردن این موفقیت مهم، حالا به عنوان بهترین بازیکن تاریخ هم شناخته می‌شود.
لیونل مسی برای دریافت توپ طلا با توجه به عملکرد نه چندان قابل دفاعش در برابر کریم بنزما شانس زیادی نداشت، اما حالا با فتح جام جهانی و در پیش گرفتن یک روند خوب بعد از این تورنمنت، شانس دریافت دومین جایزه The Best خود را دارد.
کاپیتان البی سلسته یک بار در سال 2019 بالاتر از کریستیانو رونالدو و ویریجل فن دایک به عنوان بهترین بازیکن فیفا، این جایزه را به دست آورده بود.
1800524
نام کیلیان امباپه برای اولین بار در بین نامزدهای نهایی The Best دیده می‌شود. این ستاره جوان فرانسوی هنوز موفق به دریافت جایزه فردی معتبری نشده است و این جایزه می‌تواند یک شروع خوب برای او باشد.
امباپه فصل گذشته آقای گل لیگ یک فرانسه و به عنوان بهترین بازیکن PSG انتخاب شد. او با وجود اینکه نتوانست برای دومین بار متوالی قهرمان جام جهانی شود ولی توانست در فینال هت‌تریک کرده و صاحب کفش طلا شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها