به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب : ۳۸۷۱۴۱
در حال مبارزه با خیلی‌ها هستیم؛

ریکاردو آلوز: چشم دیدن موفقیت تراکتور را ندارند!

ریکاردو آلوز: چشم دیدن موفقیت تراکتور را ندارند!
گروه ورزشی: ریکاردو آلوز، ستاره بی‌چون و چرای تراکتور در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، بعد از توقف امروز این تیم مقابل آلومینیوم اراک گفت: "بازی سختی بود و شرایط زمین هم خوب نبود. می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و البته بهتر بازی کنیم. گاهی شرایط سخت می‌شود و تقصیر ما هم نیست. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم و حمایت هواداران را در کنارمان داشتیم که این مهم‌ترین چیز است."
آلوز درباره محبوبیت ویژه‌ای که بین هواداران تراکتور پیدا کرده نیز گفت: "احساس خیلی خوبی دارم و این جا را مانند خانه خودم می‌دانم. دقیقاً به همین دلیل که اینجا را مثل خانه خودم می‌دانم هفته بعد خانواده‌ام را به اینجا می‌آورم. با این حال مهم‌ترین مسئله این است که فقط به موفقیت تراکتور فکر کنیم نه یک بازیکن خاص. اگر در کنار هم باشیم می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم."
ستاره تراکتور در پاسخ به این سوال که در این فصل 11 پاس گل به ثبت رسانده یا 12 پاس گل گفت: "فرقی نمی‌کند. اگر 11 تا باشد که 11 تاست و اگر هم 12 تا باشد خب 12 تا. من همه تلاشم را می‌کنم تا این رکورد را بشکنم و چیز دیگری مهم نیست. حس می‌کنم که در حال مبارزه با خیلی‌ها هستیم چون هیچ کس از تراکتور حمایت نمی‌کند. وقتی تراکتور در کنار هوادارانش خوب بازی می‌کند خیلی‌ها این موضوع را دوست ندارند. حالا هم که با محرومیت هادی مواجه هستیم و نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. با این وجود ما تراکتور هستیم و باید پشت یکدیگر باشیم چرا که در غیر این صورت بقیه در خارج از باشگاه کار را برای ما سخت می‌کنند."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها