به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۳۸۷۳۶۵

نظرسنجی در مورد عملکرد رئیسی ممنوع شد!

گروه سیاسی: عبدالرضا داوری (از فعالان رسانه‌ای و مشاور سابق نزدیک به طیف احمدی‌نژاد) در توییتی نوشت: «طی روزهای اخیر چند توییت در قالب نظرسنجی و نقد رئیس جمهور در این صفحه منتشر شد که بدلیل ابلاغ تذکر از سوی یکی از نهادهای امنیتی و به دلیل بیماری فعلی و عدم امکان تحمل مجازات احتمالی، تمامی توییت‌های مزبور حذف شدند.»

۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۲۲:۰۰
کره شمالی هستیم (419690)
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۰۰:۵۹
البته یک تفاوت است، مردم کره شمالی اکتریت ناآگاه هستند و خودشون اون شرایط رو میخوان، اما اینجا مردم آگاه و روز به روز بیدار تر و آگاه ترو شديدا هم مخالف این وضعیت هستند و به شرایط بسته و غیر عقلانی اصلا تن نخواهند داد.

مردم ایران با مردم کره شمالی فرق دارن

نسل های جدید ما بسیار باهوش و آگاه هستند به هیچ عنوان زیر زور نخواهند رفت (419701)
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۰۱:۰۰
نقد و انتقاد آزاد هست ، ملاک قانون هست و بر اساس قانون همه رو میشه نقد کرد، ما هم پیروی قانون هستیم و قانون گریزی را نخواهیم پذیرفت. (419702)
اکرم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۰۰:۵۴
ماشالا آزادی بیان در این کشور بیداد میکنه (419699)
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۰۰:۵۸
زمان روحانی نه تنها رسانه های مخالف روحانی که اتفاقا حامی حکومت و نظام هم بودند روزانه آزادانه هر مطلبی بر علیه روحانی و دولت و وزرا منتشر می‌کردند، بلکه به راحتی اهانت و توهین می‌کردند و به آسانی دروغ هم می بستند و هیچ تهدیدی هم نمی شدند و نگرانی هم نداشتند. اما برای این دولت از این خبرا نیست، شده مثل سه سال اول دولت احمدی نژاد که اصلا هیچ نقدی نمیشد به احمدی نژاد کرد و آنزمان حکم برخی از زندانیان سیاسی توهین به احمدی نژاد بود (البته منظور از توهین همون نقد بود، یعنی هرکی نقد میکرد میشد توهین) (419700)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها